lille_lam Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Hei, Er det noen her som har prøvd laser for å fjerne hår? Hvor på kroppen har du brukt det og hvordan virket det? Jeg vurdere å gjøre det, men er bekymret for å få arr eller pigmentflekker, så vil gjerne høre med dere som har gjort det. Hvilken salong (i Oslo) anbefales?
charlott Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 (endret) Hei! Ja, og for meg virket det meget bra, men det kan variere fra person til person. F eks så skal det virke bedre på mørkt hår enn lyst. Så lenge du bruker noen som kan det, og har utstyret i orden, skal det være veldig små sjanser for komplikasjoner som du nevner. Bl a er sjansen for å få inngrodde hår mindre enn ved voksing. Du må regne med 4-6 behandliger. Deretter sies det ca 1 i året for å ta evt ettervekst (jeg hadde min siste behandlig for 8 mnd siden, og har ingen ettervekst enda) Eneste ulempe er nok prisen, 2500-3000 for legger/lår og 1500-2500 for bikinilinje/Brazlian. http://www.kjh.no/ er ok. Anbefales absolutt! Endret 1. august 2010 av charlott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå