Tinkerbell_ Skrevet 5. august 2010 #21 Skrevet 5. august 2010 Ja, flere ganger! Både spennende og deilig Har ikke hatt et kjærlighetsforhold til noen av de, men han ene var elskeren min over en lang periode, og noen ganger hadde vi med en kompis av han.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 5. august 2010 #22 Skrevet 5. august 2010 Bare litt nysgjerrig, siden mange ukeblader og nettsteder påstår at dette er en helt normal aktivitet! Så, har noen av dere damer her inne hatt trekant med 2 menn? Og hva er deres syn på det? Nei, ikke ennå. Tror ikke det er en hverdagsaktivitet blant folk flest, men det er absolutt ikke utenkelig om situasjonen innbyr til det - med de rette mennene.
Stinelin Skrevet 6. august 2010 #23 Skrevet 6. august 2010 Hvorfor vil du ikke gjøre det i praksis når du fantaserer om det? Jeg bare lurer Selv har jeg hatt det, og syntes det var deilig.. Det er jo ganske vanlig at man fantaserer om noe man ikke vil gjøre i virkeligheten. Jeg fantaserer mye om kjæresten min, jeg og en annen jente, men det blir neppe noe av. Er altfor redd for å ødelegge noe i forholdet vårt. Tror kanskje jeg hadde fått hetta av å se han tenne på den andre jenta, og det vil jeg ikke oppleve, så inntil videre blir det med fantasiene.
Gjest Bianca26 Skrevet 6. august 2010 #24 Skrevet 6. august 2010 Til Katte: Grunnen er at jeg tror ikke det hadde blitt slik som i fantasien. for jeg ser for meg at begge mennene KUN har fokus på meg. Jeg hadde fått hetta om de to mennene begynte å kose med hverandre. Jeg vil ha all oppmerksomheten. og tenk om jeg ikke får det.
LineGourmet Skrevet 6. august 2010 #25 Skrevet 6. august 2010 Spennende! Noen som har gått med på det sammen med 2 ukjente gutter på et ONS? Eller er det mest innenfor forhold dette skjer tror dere? Jeg hadde gjort det - om jeg var singel - om stemningen/atmosfæren var der
LineGourmet Skrevet 6. august 2010 #26 Skrevet 6. august 2010 (endret) Bare litt nysgjerrig, siden mange ukeblader og nettsteder påstår at dette er en helt normal aktivitet! Så, har noen av dere damer her inne hatt trekant med 2 menn? Og hva er deres syn på det? Og får å svare på spørsmålet også: Nei, har ikke hatt trekant. Skulle gjerne prøvd Men for meg blir det helt feil med partner + 1. Det måtte ha vært bare 3 bekjente liksom.. Endret 6. august 2010 av LineGourmet
Teriyaki Skrevet 6. august 2010 #27 Skrevet 6. august 2010 Nei, men jeg har veldig lyst til å prøve det ut!!!
Gjest jens Skrevet 27. august 2010 #28 Skrevet 27. august 2010 Gøy også for oss gutter med en gutt til. Sex-kompisen min begynte å snakke om å prøve å ha med en til. Tok med en gammel kompis jeg hadde hatt siden jeg var liten. Vi hadde til og med runket litt i lag når vi var 13-14. Skikkelig morsomt. Se hun nøt det. Litt spess med pikken min inne i henne samtidig som han andre var i samme hullet. Men er du kåt, så går det da fint. Helt til det rykker noe voldsomt for han der inne. Kjenner alle rykningene, og at det blir kliss vått der inne. Nå må du slikke opp etter deg, sier damen, og han gjøøør det. Siden dette er ingenting tabu, og vi storkoser oss.
Gjest KG-jente Skrevet 27. august 2010 #29 Skrevet 27. august 2010 Gøy også for oss gutter med en gutt til. Sex-kompisen min begynte å snakke om å prøve å ha med en til. Tok med en gammel kompis jeg hadde hatt siden jeg var liten. Vi hadde til og med runket litt i lag når vi var 13-14. Skikkelig morsomt. Se hun nøt det. Litt spess med pikken min inne i henne samtidig som han andre var i samme hullet. Men er du kåt, så går det da fint. Helt til det rykker noe voldsomt for han der inne. Kjenner alle rykningene, og at det blir kliss vått der inne. Nå må du slikke opp etter deg, sier damen, og han gjøøør det. Siden dette er ingenting tabu, og vi storkoser oss. Sporty Jens. Noe mer spennende Dere gjorde?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #30 Skrevet 27. august 2010 Jepp, 3 ganger hvor to av dem var mens jeg var i forhold. Har prøvd 2 jenter og 1 gutt også i mitt første ekteskap. Prøvde swingers en gang, men det likte jeg ikke noe særlig. Sist, men ikke minst har også prøvd bare jentesex en gang og det var helt herlig;).
Gjest MikeWaters Skrevet 27. august 2010 #31 Skrevet 27. august 2010 (endret) Jeg vil ha all oppmerksomheten. og tenk om jeg ikke får det. Huff ja, tenk om du ikke fikk være stjerna for en stakket stund Endret 27. august 2010 av MikeWaters
Gjest Anjelika Skrevet 28. august 2010 #32 Skrevet 28. august 2010 Jeg har hatt det, likte det veldig godt. Det var med to heterofile menn så jeg fikk all oppmerksomheten.. men jeg ville faktisk helst sett at de ble oppslukt av hverandre også jeg da
Gjest Fjellrypa Skrevet 28. august 2010 #33 Skrevet 28. august 2010 En eneste gang, med tre menn i et telt i Sverige. Litt mye plunder, men utrolig opphissene og deilig når vi fant ut av det. Det er første gang jeg hadde en pikk i hvert hull og antakelig også den siste. Nå er jeg gift og har barn men kan kose meg med minnene.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #34 Skrevet 28. august 2010 Åh, jeg har SÅ UTROLIG lyst til å prøve det! Han jeg holder på med nå er biseksuell og kunne også med tiden forsøkt tanken med meg. Jeg og han har ikke holdt på lenge, derfor prøver vi oss ut steg for steg selv, men en dag drømmer jeg om å bli dominert av ham til å godta å bli tatt hardt av en annen mann mens suger ham selv.. Og forskjellig.
Gjest karoline Skrevet 30. august 2010 #35 Skrevet 30. august 2010 Åh, jeg har SÅ UTROLIG lyst til å prøve det! Han jeg holder på med nå er biseksuell og kunne også med tiden forsøkt tanken med meg. Jeg og han har ikke holdt på lenge, derfor prøver vi oss ut steg for steg selv, men en dag drømmer jeg om å bli dominert av ham til å godta å bli tatt hardt av en annen mann mens suger ham selv.. Og forskjellig. DET er deilig det. Alle 3 med alle 3. Ingen pyser. Sex med ekstra mann i tillegg til mannen din, der også de ikke er redde for hverandre, men kan kan kysse klitten din, mens den andre sklir inn og ut. Og bare ler hvis de får en dash sperma over seg av den andre mannen.
Anaconda Skrevet 30. august 2010 #36 Skrevet 30. august 2010 Og får å svare på spørsmålet også: Nei, har ikke hatt trekant. Skulle gjerne prøvd Men for meg blir det helt feil med partner + 1. Det måtte ha vært bare 3 bekjente liksom.. Signerer denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå