Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg fikk en fiks ide i sommer, og skaffet meg vippe extensions. Jeg er vansligvis ikke jålete av meg, men tenkte at jøss, ja dette var en god ide. Så nå sitter jeg her med DE flotte vippene, men nå som det har gått to uker ser de bustete ut, og de stikker litt..Det værste er at vippene har begynt å falle av, jeg har i de to siste dagene mistet to vipper. Er redd for at jeg vil ødelegge vippene mine Jeg tror jeg fjerner dem neste uke..Det har ihvertfall vært gøy så lenge de varte. Noen erfaringer fra andre som har tatt vippe extensions? La dere merke til vipper som faller av? ( Jeg vet at det er normalt å miste noen vipper, men jeg blir litt nervøs alikevel! ) Hilsen Teitetufsa.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 sikker på at de som satte på deg vippene gjorde bra nok jobb? vippe-extension skal normalt vare i 1-2 mnd. hvis de har festet extensionvippene til de lengste vippene dine vil det fort se bustete ut og falle av.. mitt råd: GÅ TILBAKE OG KLAG PÅ JOBBEN DE HAR GJORT!! og selv om du mister noen vipper nå vil disse vokse ut igjen.
Wonders Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 sitter ikke lenger enn 3 uker, så vokser den naturlige vippen og man må ha en touch-up. Det er det samme som støpte akryl/gele neiler. Man må touche-up, ellers ser det forferdelig ut. Så summen man betaler 1. gang er ingen ting i forhold til vedlikehold Jeg ønsker meg oxo slike men,,,,vet ikke om jeg har ork og tid til fly frem og tilbake fra salongen 1
Gjest lolita___ Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Ja jeg har hatt det og annbefaler ingen.Det er veldig pent i starten også blir det stygt.Jeg valgte å ta påfyll av vipper etter 2 uker og sånn forsatte jeg i noen måneder,jeg ble helt avhengig.Etter en stund kom jeg til vett og fjernet alt og det var uvant følte meg sikkelig stygg og hadde de korte stubbene.Vippene minte vokste fort ut igjen og var like fine som før jeg tok vippe ekstentions.
Gjest lolita___ Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Ja jeg har hatt det og annbefaler ingen.Det er veldig pent i starten også blir det stygt.Jeg valgte å ta påfyll av vipper etter 2 uker og sånn forsatte jeg i noen måneder,jeg ble helt avhengig.Etter en stund kom jeg til vett og fjernet alt og det var uvant følte meg sikkelig stygg og hadde de korte stubbene.Vippene minte vokste fort ut igjen og var like fine som før jeg tok vippe ekstentions.
FatallyYours Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 jeg mistet massevis av mine egne vipper da jeg prøvde extensions, og kommer aldri i verden til å gjøre dette igjen. kortvarig glede, dyrt og man ødelegger sine egne, er min erfaring.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Heihei og takk for svar. Jeg har ikke tenkt å klage til spaet/salongen, det er jo ikke deres feil at vippene mine vokser ut og ser bustete ut. Jeg ringte dem og snakket med dem, og de anbefalte ikke å fjerne dem med lim fordi limen svir noe veldig. De har brukt en utenlandsk (veldig sterk) lim på vippene mine.. De vil helst legge flere vipper på til meg, men det vil jeg ikke. Vil bare ha de bort.. Jeg gidder ikke grine, men jeg er lei meg, utrolig kjipt å miste egne vipper. Lolita: Godt å høre at de vokste tilbake! Jeg håper det samme vil skje med meg og..De siste dagene har jeg mistet vipper hver dag, og det betyr altså punktvippen limt til en av mine vipper. Det har ennå ikke skjedd at jeg bare har mistet selve punktvippen. Jeg bruker babyolje for å prøve å løsne vippene fra mine egne.. Har noen et tips til meg? (Jeg prøver å ringe rundt til profesjonelle også)
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Kanskje balsam kan hjelpe deg? Da jeg hadde tape on extentions til håret og gikk lei av de gnidde jeg bare masse balsam inn i tapefestene og lot den virke litt, så kunne jeg bare dra extentionsen ut... Lykke til!
Gjest lolita___ Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Jeg vil ikke annbefale deg å bruke babyolje eller balsam da du kommer til å dra med deg mange av dine egene vipper,og da vil du miste enda fler..Gå å få de fjernet
Wonders Skrevet 4. august 2010 #10 Skrevet 4. august 2010 gå å få de fjernet fra salongen så du ikke blir ranet for vipper... 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #11 Skrevet 4. august 2010 Hei Igjen, Jeg har snakket med salongen om fjerning av vippene, men det ville de helst ikke gjøre fordi limet de hadde brukt var veldig sterkt. Jeg snakket med en annen salong i dag, og de mente jeg ikke burde bruke limfjerner på vippene fordi limfjerneren er veldig sterk, og sliter mere enn det selve vippene gjør. Limfjerneren svir også i øynene,gjør huden rundt sår og pga limet som er så sterkt så må jeg lide i over en time. Det de anbefalte igjen var en oljebasert sminkefjerner, og å bruke mascara for å slite ut limet. Ellers beroliget de meg med å overbevise meg om at vippene stadig fornyes som vanlig hår..Så jeg har bestemt meg for å beholde vippene, smøre på oljebasert sminkefjerner. For et rot jeg har surret sammen for meg selv..Aldri mere.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 sikker på at de som satte på deg vippene gjorde bra nok jobb? vippe-extension skal normalt vare i 1-2 mnd. hvis de har festet extensionvippene til de lengste vippene dine vil det fort se bustete ut og falle av.. mitt råd: GÅ TILBAKE OG KLAG PÅ JOBBEN DE HAR GJORT!! og selv om du mister noen vipper nå vil disse vokse ut igjen. HELT FEIL, 1 måned varer de ja men IKKE 2. De varer 4-5 uker, hvis du er heldig kan de vare i 6 uker men da må du ha veldig sterke øyenvipper fra før av. Anonymous poster hash: 5bc25...5d2
Ferny Skrevet 8. desember 2013 #13 Skrevet 8. desember 2013 Hei Igjen, Jeg har snakket med salongen om fjerning av vippene, men det ville de helst ikke gjøre fordi limet de hadde brukt var veldig sterkt. Jeg snakket med en annen salong i dag, og de mente jeg ikke burde bruke limfjerner på vippene fordi limfjerneren er veldig sterk, og sliter mere enn det selve vippene gjør. Limfjerneren svir også i øynene,gjør huden rundt sår og pga limet som er så sterkt så må jeg lide i over en time. Det de anbefalte igjen var en oljebasert sminkefjerner, og å bruke mascara for å slite ut limet. Ellers beroliget de meg med å overbevise meg om at vippene stadig fornyes som vanlig hår..Så jeg har bestemt meg for å beholde vippene, smøre på oljebasert sminkefjerner. For et rot jeg har surret sammen for meg selv..Aldri mere. Vippene blir ikke ødelagte. Kroppen fornyer seg hele tiden, kjipt at du kommer til å miste mange vipper på en gang - men de vokser ut igjen (den fornyelsen skjer hele tiden!). Ikke noe å stresse med. Men synes det var dårlig at de ikke forklarte deg hva som ville skje når du tok extentions.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 Men synes det var dårlig at de ikke forklarte deg hva som ville skje når du tok extentions. Derfor det er utrolig viktig å gjøre det på ett sted de er flinke. Og av det jeg har erfart og lest så er det ikke mange. Viktig å gjøre litt research før man tar extensions. Anonymous poster hash: ae2bf...4ae
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #15 Skrevet 26. januar 2018 På 6.12.2013 den 10.32, AnonymBruker skrev: HELT FEIL, 1 måned varer de ja men IKKE 2. De varer 4-5 uker, hvis du er heldig kan de vare i 6 uker men da må du ha veldig sterke øyenvipper fra før av. Anonymous poster hash: 5bc25...5d2 Mine vipper synger på 9.uke nå. Fortsatt fyldige. Anonymkode: 84e7d...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå