Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #1 Del Skrevet 29. september 2003 hei!! jg trenger litt hjelp.. jg er sammen md den fineste gutten men han kan bare ikke kysse. han bare har tunga si inni munnen min men gjør ikke noe så dt kjenner jo helt rart ut :-? når jg skal kysse han får jg det ikke til selv en gang :cry: jeg har klina md andre folk før å dt er ikke no problem... vi har snakka om dt å prøver oss litt fram.. kan noen gi mg noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. september 2003 #2 Del Skrevet 29. september 2003 Ikke snakk for mye Kyss ham heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. september 2003 #3 Del Skrevet 29. september 2003 Lær han opp du.....som vet hvordan d skal gjøres!!! Bare gjør sånn m tunga på han som du liker; han vil garantert like d selv, også kommer han nok etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. september 2003 #4 Del Skrevet 29. september 2003 Dette er uten noen form for relevans med tråden men må bare kommentere.. hei!! jg trenger litt hjelp.. jg er sammen md den fineste gutten men han kan bare ikke kysse. han bare har tunga si inni munnen min men gjør ikke noe så dt kjenner jo helt rart ut når jg skal kysse han får jg det ikke til selv en gang jeg har klina md andre folk før å dt er ikke no problem... vi har snakka om dt å prøver oss litt fram.. kan noen gi mg noen tips?? Er det veldig vanskelig å skrive E i jEg, dEt, mEg osv????? Begynner å bli utrolig lei av sånt SMS språk som ikke hører noe sted hjemme. OK jeg kan til nød tåle det på mobilen, men her??? Lær og skriv norsk er du snill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #5 Del Skrevet 30. september 2003 Dette er uten noen form for relevans med tråden men må bare kommentere.. Er det veldig vanskelig å skrive E i jEg, dEt, mEg osv????? Begynner å bli utrolig lei av sånt SMS språk som ikke hører noe sted hjemme. OK jeg kan til nød tåle det på mobilen, men her??? Lær og skriv norsk er du snill! Folk må da få lov å skrive slik de vil da,herregud! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 30. september 2003 #6 Del Skrevet 30. september 2003 Må dessverre si mg enig md Annie... Man bruker en slik skrivemåte pga. plassmangel på SMS, her er ikke det noe argument, så det blir bare en irriterende uvane. Men tilbake til problemstillingen; jeg humret litt for meg selv da jeg leste innlegget, for jeg husker da selv hvordan det var å kline med en keitete tenåring. Det er nok ikke annet å gjøre enn å gå foran som et godt eksempel. Vet ikke om det er så lurt å drøfte klininga i hjel, men du kan kanskje gi noen hint? Det handler jo om at man smaker på hverandre, som på et jordbær eller en ispinne... Nei, jeg vet sannelig ikke- Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #7 Del Skrevet 30. september 2003 Disse fjortisene er jo litt søte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 30. september 2003 #8 Del Skrevet 30. september 2003 Dette er uten noen form for relevans med tråden men må bare kommentere.. Er det veldig vanskelig å skrive E i jEg, dEt, mEg osv????? Begynner å bli utrolig lei av sånt SMS språk som ikke hører noe sted hjemme. OK jeg kan til nød tåle det på mobilen, men her??? Lær og skriv norsk er du snill! *stående applaus for Annie* :D :D PS: Sjekk min tråd om det samme temaet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2003 #9 Del Skrevet 1. oktober 2003 det er vel bare til å leke sprellmann med din egen tunge, og håpe på det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå