Gå til innhold

Talkmore-reklamen

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

OK, nå har jeg sett denne reklamen ørten ganger, og jeg må krype til korset og innrømme at jeg ikke skjønner poenget. Det er altså den der det sitter et styre rundt et bord, og en spør: Noen synspunkter? Og så nynner alle på Olsenbandenmelodien. Antar det er en forbindelse mellom Olsenbanden og "kriminelt lave priser"? Men hva mener de egentlig? Skal det være noe morsomt poeng her som tydeligvis går meg hus forbi? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror meningen med den reklamen er å være ekstremt irriterende framfør å være morsom.. Plagsom er den hvertfall ;b

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tror meningen med den reklamen er å være ekstremt irriterende framfør å være morsom.. Plagsom er den hvertfall ;b

Mulig det, men den blir enda mer plagsom når jeg ikke forstår den :ler:

Skrevet

Forferdelig reklame! Hadde jeg hatt Talkmore-abbonnement, hadde jeg vurdert å bytte, på grunn av elendig reklame...

Skrevet

Den reklamen får frem selvmordsbomberen i meg.

AnonymBruker
Skrevet

Dere hater den alle sammen, men ingen av dere forklarer den. Vil det si at jeg kan anta at ingen andre forstår den heller? :fnise:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg forstår den forsåvidt, skjønner ikke helt at det er så mye å forstå i den? Det er vel rett og slett et forsøk på et spark til diverse andre teleselskaper som de mener med viten og vilje legger prisen på tjenester "kriminelt" høyt :klø: Er det mer enn det i det, så kan jeg ikke forklare det, for det er alt jeg har fått med meg :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Hater, hater, hater den reklamen! Må skru over til noe helt annet når den kommer på.

Trodde poenget med syngingen var at nå hadde de endelig fått lave priser :ler:

Markedsføringen funket ikke på meg, gitt.

Gjest Coarvi
Skrevet

Som _jeg_ har forstått den (tror jeg) så er bedriften i reklamen en av de bedriftene med "kriminelt høye priser", og derfor synger de olsenbandenmelodien, fordi de er kriminelle. Men jeg er jammen ikke sikker. Trodde først bedriften skulle representere Talkmore, men det er jo helt teit å nynne melodien til en kriminell gjeng hvis man selv er imot kriminelt høye priser?

Har egentlig gitt opp å forstå hele reklamen, hver gang jeg ser den føler jeg meg dum som et brød... :ler:

Skrevet

Jeg tror Coarvi har helt rett, det er i hvert fall sånn jeg har forstått reklamen også. :) Men irriterende, det er den ja.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Hvilken reklame er det?

Du er heldig som ikke vet det.

Skrevet

har aldri sett den jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...