Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Jeg er i PP2, saa er litt nysgjerrig paa naar jeg egentlig har EL, osv. Tenkte at her er det saa mange smarte brukere, at dere kanskje kan hjelpe litt?? Har ikke faatt satt meg HELT inn i dette enda...

Sluttet paa pillen i april, saa har hatt noen normale sykluser naa. Har ikke vaert saa opptatt av aa sjekke om jeg faktisk har EL, foer jeg fikk hoere fra min soester at hun har svaert smaa sjanser til aa faa barn naturlig. Hun vet selvfoelgelig ikke at jeg er proever, saa det ble en litt klein samtale for min del. Har en annen soester og som har en herlig datter paa 2 aar og ingen problemer der, samme foreldre...

Jeg har FF, og har derfor 'chartet' syklusene mine der siden april. I foelge FF er mine 'Fertile days' fra den 26-30 juli, derav eggloesningen er den 30. Jeg har fulgt noeye med for aa se etter EL slim, og den 29 har jeg definitivt oppdaget EL-slim. Har hatt ubeskyttet samleie den 26., 28., og 30. juli.

Saa til spoersmaalene: Har jeg garantert hatt EL, saafremt det var EL-slim jeg saa? (Og det er jeg ganske sikker paa, den var klar egghvite og meget strekkbar). Saa ikke mer til dette slimet, den 30. juli var slimet tilbake til 'creamy', og i dag var det en mellomting mellom creamy og dry. Hadde jeg da mest sannsynlig EL paa den 29., eller den 30.? (Skjoenner at det ikke finnes noen fasit).

Haaper det klaffer denne PP... Fikk litt smaa-angst for arvelige sykdommer etter samtalen md soesteren min.. Jeg er bare 21 aar, sambo bare 22, saa vi burde begge vaere i en god alder for aa unnfange. Saa da krysser jeg fingrene videre for oss alle sammen! Maatte April bli den hellige mnd ;)

Saa til slutt vil jeg beklage mangelen paa AE, OE og AA.. Sitter i det store utland og gleder meg til aa komme hjem og faa tatt en test om en to ukers tid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...