Gå til innhold

Utro menn har sterilisert seg

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mange utro menn i forhold har sterilisert seg uten å opplyse andre om det: de har jo fått sine 2,4 barn.

Elskerinner og andre vet ikke om dette, og den utro mannen kan love gull og grønne skoger - han lurer alle rundt seg og sitter og flirer for seg selv. Smart! :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden menn er pyser og de fleste ikke selv kommer tanken om sterilisasjon (er gjerne kona som presser på) så jeg liten tro på at din påstand stemmer noe særlig ;)

Dessuten steriliserer de fleste menn seg fordi de ikke vil ha flere barn og ikke fordi de vil knulle andre enn kona :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Siden menn er pyser og de fleste ikke selv kommer tanken om sterilisasjon (er gjerne kona som presser på) så jeg liten tro på at din påstand stemmer noe særlig ;)

Dessuten steriliserer de fleste menn seg fordi de ikke vil ha flere barn og ikke fordi de vil knulle andre enn kona :)

Menn VILL og har alltid lyst å knulle andre enn kona ! Du er ufattelig naiv ...

Men selv om de har lyst - er det jo ikke sikkert de får anledning til det ...det er en annen ting .

Har møtt utrolig mange gifte menn og eldre menn som er ute på byen alene når kona er vekk , de virket da svært så interesert i uforpliktende sex ...t.o.m menn over 50 ...er ikke " tammere " om du tror det ..eller mer trofaste ...

Damer er for naive og tror for godt om menn ..

Skrevet

Mange utro menn i forhold har sterilisert seg uten å opplyse andre om det: de har jo fått sine 2,4 barn.

Elskerinner og andre vet ikke om dette, og den utro mannen kan love gull og grønne skoger - han lurer alle rundt seg og sitter og flirer for seg selv. Smart! :popcorn:

Jeg kjønte ikke poenget her jeg :klø:

Hvorfor steriliserer han seg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...