Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min kjæreste møttes via FB, hun kommenterte ofte på mine statuser og koblinger. Vi har nå hatt et forhold i ca 2 mnd. Vi bor hver for oss men jeg overnatter ofte hos henne i helger og av og til en ukedag iblandt.

Etter at vi ble et par så har hun helt sluttet å kommentere det jeg legger ut. Jeg har skrevet at jeg venter besøk, at jeg er glad i snuppa mi osv, men ingen kommentar fra henne. Rett etter vi ble sammen oppgav hun sivilstanden sin som singel, og slik står den enda.. Min staus er derimot i et forhold. En stund var hennes navn nevnt, men av hensyn til familien min (eks og datter) så fjernet jeg navnet hennes, men lot et forhold bli stående.

Vi hadde for et par uker siden en heftig diskusjon som endte med at jeg tok en "timeout" og holdt meg vekk fra henne i en ukes tid. Da var hun kjapp til å legge ut alle mulige slags tester om hvor sexy, pen, bryllupsdato osv. Og jeg likte el kommenterte på dette..

Nå lurer jeg litt på hvorfor hun aldri kommenterer noe jeg legger ut, det var jo liksom pga FB vi fikk et forhold, det var der vi ble kjent..

Hva tenker dere om dette?

Og ja, jeg vet hun er mye på FB nå også, når hun er alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Face Book har fått for mye makt.

Skrevet

Hva med å snakke med henne?

Skrevet

Hvor gamle er dere? Ikke mål lykken i forholdet deres på hvor mye dere kommenterer på hverandres statuser! Hallo? Mannen min skriver aldri noe til meg på Facebook. Hvorfor? Jo, fordi vi snakkes face to face istedet for!

Kjenner ei som var fornærmet fordi typen ikke hadde gratulert henne med dagen på facebook. At han hadde gratulert henne "på ordentlig", feiret dagen sammen med henne og gitt henne fin gave, telte tydeligvis ikke...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Face Book er djevelens portal!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere har ikke forholdet i Facebook eller? Dere treffes utenom PC-verdenen også, for å få tatt på hverandre - eller det det virituelle berøringer også?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere har ikke forholdet i Facebook eller? Dere treffes utenom PC-verdenen også, for å få tatt på hverandre - eller det det virituelle berøringer også?

Ikke vær kjip nå da!

Skrevet

Kanskje dere skal sette fb kontoene deres på is litt og heller kommunisere med hverandre via å snakke?

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Kjenner ei som var fornærmet fordi typen ikke hadde gratulert henne med dagen på facebook. At han hadde gratulert henne "på ordentlig", feiret dagen sammen med henne og gitt henne fin gave, telte tydeligvis ikke...

men....det er jo ikke på facebook der alle man kjenner seeeer det daaaah!

*host*

Skrevet

Hun har sikkert bare forstått hvor mye bedre det er å prate med deg i virkeligheten :yvonne:

Skrevet

Hvis det er noen trøst kommenterer ikke jeg og samboeren min på hverandres facebook profiler heller. Vi kan like hverandres status, men det blir ved det. Sjeldent vi nevner hverandre der inne i det hele tatt. Vi kan ha et bilde av oss sammen innimellom og så står vi oppført som i et forhold. Enkelt og greit fordi vi snakker sammen til hverdags utenom facebook og føler det ikke er noe poeng i å skrive til hverandre der inne. For vår del liker vi heller ikke å legge ut sånn kjærestekliss heller så det er nok også litt av grunnen. Trenger ikke å skrive at vi er glade i hverandre og andre ting der inne når vi heller kan si det til hverandre personlig i det virkelige livet... Mye koseligere også! Så jeg tror ikke du skal tenke så mye på det jeg. Det viktigste er vel at dere har et fint forhold utenfor internett?!

Skrevet

Kjæresten min har ikke noe forholdsstatus på face, mens jeg har "i et forhold". Dette er fordi han mener det ikke er nødvendig, han er i tillegg mega-lite aktiv på FB. Snakk sammen i virkeligheten i steden. Skulle jeg målt kjærligheten vår etter hvor mye han kommenterte etc., så kunne vi likegodt gått fra hverandre...

Skrevet

Oi...jeg tenker først at dette må være en tulletråd..Men jeg skal prøve å ikke være kjip..noen henger seg vel opp i slike ting

Slapp av mann! Sier som mange andre her. Snakk sammen irl!

Jeg har null kontakt med typen på fb. aldri hadd det heller,være seg hverken kommentarer eller "liker" eller noe. Funker fint allikevel faktisk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...