Gjest MrsL Skrevet 29. september 2003 #1 Del Skrevet 29. september 2003 Hvor mange sanger er det vanlig å ha i et bryllup? Hvilke sanger er vanlig og NÅR synges en evt. kaffevise? Vi diskuterer og er ikke helt enige her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 29. september 2003 #2 Del Skrevet 29. september 2003 Trur ikkje ein kan seie at noko er 'vanleg'... Eg har vore i bryllaup med 20 songar (! Det var grusomt!), og med 2 stk... Sjølv hadde me vel... ehhh... inkl. bordvers vart det 6 stk. Det kjem jo an på kor mange som har laga song òg då... Me hadde ingen sånne 'velkomstsang' eller 'kaffevise' - kun bordvers og songar frå foreldre, forlovar etc. Viss ein har kaffivise syng ein vel den når kaffien startar - før brureparet skjer kaka...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 30. september 2003 #3 Del Skrevet 30. september 2003 Tja, hva som er vanlig og ikke er ikke godt å si. Vi hadde 4 sanger under middagen. -Velkommen-sangen ble sunget først -Min sang til min mann kom etter forretten -Min mors sang til brudeparet kom mellom 1. og 2. servering av hovedretten -Velbekomme-sangen kom til slutt I tillegg hadde jeg en sang jeg overrasket mannen min med, og den ble sunget før bryllupsvalsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå