Gjest Ts Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg vet ikke om dette er verdt å gjøre noe utav men vil bare dele det med noen. Samboer og jeg har nettopp kommet hjem fra ferie. På ferie ble vi kjent med et søsterpar, veldig hyggelige jenter. Jeg merket etterhvert at min kjære ble litt mer interessert i å skulle finne på ting med disse jentene noe jeg syntes var hyggelig i begynnelsen, men la merke til at han snakket mye mer med den ene av søstrene. De hadde mange like intr og fikk god kontakt på grunn av dette. Tenke ikke så mye mer over dette da ferien vår gikk mot slutten. Vi utvekslet mail adr og la de til på facebook. Men etter å ha vært inne på facebook profilen til hun ene har min kjære plutselig begynt å oppdatere intr,musikk, politisk ståsted etc på profilen sin og jeg ser det veldig tydelig at det han oppdaterer er akkurat likt som hun ene søsteren har på sin profil. Det virker som om han prøver å imponere henne. Han er også plutselig mer aktiv på facebook enn før ferien. Jeg spurte han litt om dette men han skjønte ikke hva jeg mente, han hadde jo bare oppdatert litt på profilen sin. Men han skjønte at det plaget meg da jeg ikke ville snakke med han på et par timer. Jeg håper i hvertfall at han skjønte det! Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, for jeg vet at han aldri får gjort noe mer enn å ha kontakt med denne søsteren på facebook da hun bor i australia, men jeg vet ikke helt om jeg liker at han har kontakt med henne da det er så tydelig at han er fasinert av henne. Jeg liker ikke de tankene det har satt i gang hos meg, å vite at min kjære tenker på en annen jente samtidig som han er sammen med meg. Jeg går rundt og er irritert på han samtidig som jeg er lei meg. Er jeg bare super sjalu eller er det reelt av meg å reagere litt? Gjennom seks år sammen har jeg aldri hatt sånne tanker før nå..
Gjest Hanna Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Jeg hadde følt det på helt samme måten!!!! Men sånne dumme menn forstår ikke sånt!! Og hva du skal gjøre med det?? Veit ikke, vente litt å se om det avtar av seg selv?? Håper at ikke gidder det der mere!!!
Plommetreet Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Magefølelsen skal ikke ignoreres. Aldri!
Most Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Syns du har rett til å reagere litt. En ting er at han har kontakt med noen han kommer overens med, en annen ting er å være så tydelig fascinert av henne. Er man litt smart så skjønner man at er man i et forhold så modererer man begeistringen for andre siden man ikke vil såre sin kjære. Vi liker jo alle å føle at vi er den viktigste i vår kjæres liv. Men ikke alle får dette inn med morsmelka desverre. Ta en prat med han, uten å være beskyldende, men bare forklar hvordan du føler.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 TS her: Takk for svar. Det er godt å vite at jeg ikke er helt på jordet når det gjelder hva jeg føler og at andre også ville reagert litt når det gjelder denne saken. Jeg har skjønt nå etter litt at han ikke var helt bevisst at han gjorde om så mye på profilen sin fordi han var fascinert av denne søsteren, men det var jo ganske tydelig for meg og sikkert for han også etter at jeg kommenterte det. Han har ikke tatt tilbake noe av det han oppdaterte, men han har skjønt at jeg reagerte og ikke likte det noe særlig så han har sluttet å nevne henne hvis vi prater om ferien. Vi ble enige om at vi skal skrive mail sammen når vi skal maile begge søstrene, men jeg er bare så redd for at han skal skrive private meldinger på facebook med den ene søsteren uten at jeg får vite om det. Jeg tror egentlig ikke min kjære er sånn, men bare tanken på det gnager i bakhodet..
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Jeg hadde ikke villet vært sammen med typen min om han hadde vært facinert av ei annen jente! Nei vet du hva!!! Da fikk han sittet der og flørtet med den andre jenta, mens jeg hadde funnet meg en ordentlig mann som var facinert av MEG!
Gjest Huff Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Huff det der er kjipt! Nå er de jo på hver sin side av kloden da. Men hvis han nå begynner å reise på guttetur til Australia eller plutselig blir veldig ivrig på webcam, så hadde ikke jeg giddet mer, altså.
Anglofil Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 Nei, det hadde jeg overhodet ikke likt. Helt ok å finne tonen som i at man er venner og kanskje deler interesser, men sånn han holder på blir det for mye. Skjønner deg veldig godt. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå