Gå til innhold

Gutter!

Fremhevede innlegg

Gjest Adeel
Skrevet

Du og hun du har hatt endel sex med de siste månedene, har ikke snakket så mye om hva dere liker og ikke liker. Dere har bare kjørt på... Gjerne uten særlig forspiel... Jenta kommer ikke alltid, men det gjør du. Du er egentlig ganske selfish, ubevisst, men hun sier ingenting.

Hvordan reagerer du hvis hun dukker opp med penisring, med stor vibrerende greie?

Jeg tenkte AUCH! Snakk med meg istedet... Kanskje hun kommer lettere med den. Men jeg vil jo få det til selv. Vi har vel ikke bruk for den. Synes hun ikke jeg er hard nok heller? Tror dere hun vil bruke den, eller bør det tas som et hint om at det kreves litt håndarbeid av meg? Tar ofte laaang tid, og selv når det høres ut som hun er dritnær, så tipper hun ikke over.

Jeg liker henne, men ble litt satt ut da hun dukket opp med den... :sjenert:

:sengekos:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt helt spinnvill av glede jeg :) :)

Heldiggris vil jeg si, men dere kan sikkert med fordel snakke mer om hva dere liker eller ikke liker.

Når du lærer å kjenne partneren din så kommer alt mer naturlig :)

Kos deg med det dama de kommer med :)

Skrevet

Ta det som en tillitserklæring. Hun stoler på deg og oppfatter at du kan leke og utforske uten fordommer og sperrer.

Det er ikke noe godt for selvtilliten til en jente å aldri komme, så det trenger dere gutter ikke å sutre over ikke å få til. Sex handler mye om kommunikasjon og dere har jo ikke engang pratet om hva dere liker og ikke. Hvorfor ikke det hvis det er så stor greie for deg å få henne til å komme? Nå har hun tatt med dildoen og du har sjansen til å finne ut hva hun egentlig liker. Nyt når hun kommer, og ha tro på at selv om det kanskje ikke skjer med bare din hjelp alene er det jo superdeilig å være en del av likevel.

Skrevet

Hvordan funker det med penisring hvis fyren bruker kondom..?

Jeg vil også prøve penisring (med liten klittvibrator) med min kompis, men han bruker kondom.

Skrevet

Så lenge pikken ikke var større enn min, så hadde eg syntes det var greit! Du kan jo bli flinkere tel å høre hva ho liker sjøl om ho har gått tel anskaffelse av vibrator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...