Gå til innhold

Han har veldig liten penis..

Fremhevede innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Har chattet med en litt overvektig gutt i en lengre periode over nett. Vi møttes for en måned siden, da han bor ganske langt unna meg. Vi ble sammen og når vi lå i sofaen og koste sammen, så oppdaget jeg at han hadde veldig liten penis.. Kanskje 8-9 cm i stiv tilstand og nesten ikke tykkelse på den heller. Litt tjukkere enn tommelen. Enda ikke hatt sex med han..

Jeg er 17, han er 19..

Ville du klart deg med en så liten penis?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pucifer
Skrevet

Kommer ann på fler ting enn bare penisen.

Så lenge mannen er oppegående, tenner meg, er leken, kjemien stemmer etc etc etc så ja, da hadde jeg klart meg.

Skrevet

I stiv tilstand? Er du sikker på at den var stiv?

Jeg har nettopp sett en sabla god dokumentar om at menn med de minste tisseladdene når de ikke er erigert, har de største erigerte.

Skrevet

Jeg har nettopp sett en sabla god dokumentar om at menn med de minste tisseladdene når de ikke er erigert, har de største erigerte.

Den var stiv ja..

Skrevet

Heldigvis har dere ikke hatt sex enda da. :P Om jeg leste rett.

Uansett alder, så må jeg innrømme at jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde tatt det om min mann var så liten. Aner ikke... :plystre:

Skrevet

Du kan jo feks...ta et valg?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Legg et pølsebrød rundt den.

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg for min del ville gitt det et forsøk hvis jeg likte fyren godt.

Skrevet

Det er ikke så farlig om kvinner har elskere, kjærligheten er der for det... :klemmer:

Skrevet

Han er likbleik på kroppen utenom ansiktet og armene, siden han aldri har hatt selvtillitt til å sole seg ute.. Strekkmerker på magen og armene også..

Tror dere man kan leve med en gutt som har så liten penis? I lengre tid..

Skrevet

hva heter den dokumentaren da ?

Skrevet

8-9 cm!??!

eeeh...neitakk....har spist grillpøler større enn det, både med og uten strekkmerker :gjeiper:

Skrevet

Hallooooo hvis mannen ellers er helt knall?? Ok han har liten penis, men av erfaring så er de veldig flinke i senga alikevell. De må liksom ha noe annet å komme med;) Var samen med en men bitte liten penis en gang, og han var helt super til å slikke, berøre, ha analsex osv:))) Så her tror jeg det bør være kjærligheten og følelser som bør avgjøre, ikke størrelsen:))

Skrevet

Hallooooo hvis mannen ellers er helt knall?? Ok han har liten penis, men av erfaring så er de veldig flinke i senga alikevell. De må liksom ha noe annet å komme med;) Var samen med en men bitte liten penis en gang, og han var helt super til å slikke, berøre, ha analsex osv:))) Så her tror jeg det bør være kjærligheten og følelser som bør avgjøre, ikke størrelsen:))

Hva med de som ikke liker anal og oralsex, da? Selv foretrekker jeg vanlig samleie, med oral som et krydder av og til. Poenget er vel at man må gjøre som man selv føler for. Sex teller også mer for noen enn det gjør for andre, og for min del er det en veldig viktig del av "pakken" :)

Skrevet

Som voksen dame med noen runder i snøen fra før som det heter; Nei. Det fungerer ikke i lengden. Man kommer til å savne og begynne å se seg rundt.

Skrevet

Hva med de som ikke liker anal og oralsex, da? Selv foretrekker jeg vanlig samleie, med oral som et krydder av og til. Poenget er vel at man må gjøre som man selv føler for. Sex teller også mer for noen enn det gjør for andre, og for min del er det en veldig viktig del av "pakken" :)

Jeg ville tro at de fleste som er mer enn gjennomsnittlig opptatt av sex også har sans for variasjon. På samme måte som jeg ville bli overrasket om en som sa hun var glad i å reise dro til Mallorca år etter år. Eller om en som sa han var glad i mat kun likte biff med bernaisesaus.

Når det er sagt vil jeg ikke benekte at størrelsen kan være av stor betydning også for mennesker med et bredere seksuelt repertoar. Men jo smalere repertoar, jo mer avgjørende betydning får nok størrelsen. Naturlig nok.

Skrevet

Jeg ville tro at de fleste som er mer enn gjennomsnittlig opptatt av sex også har sans for variasjon. På samme måte som jeg ville bli overrasket om en som sa hun var glad i å reise dro til Mallorca år etter år. Eller om en som sa han var glad i mat kun likte biff med bernaisesaus.

Når det er sagt vil jeg ikke benekte at størrelsen kan være av stor betydning også for mennesker med et bredere seksuelt repertoar. Men jo smalere repertoar, jo mer avgjørende betydning får nok størrelsen. Naturlig nok.

Ja, det kan jeg forsåvidt være enig i. Siden jeg foretrekker normalt samleie (vel og merke i alle tenkelige stilliger, både utendørs og innendørs), er det klart at jeg er mer opptatt av hvordan penisen passer i min skjede enn hvor flink han er med tunge og hender. Oralsex er som sagt et krydder for meg, og ikke noe jeg ønsker å ha som en erstattning for samleie. 8-9 cm er jo faktisk på grensen til micropenis, så den vil være for liten for de aller fleste kvinner om man tenker på utbytte av vaginalt samleie. Det er nok lurt å tenke seg godt om, og se for seg om man vil synes dette er nok i lengden. Det som irriterer litt nå kan bli et stort problem når den verste forelskelsen har lagt seg - med mindre vedkommende er cuckold, da ;)

Skrevet

Merker jeg blir provosert her. Virker ikke som du fortjener ham. Det er mye mer med en eventuell partner og livsledsager enn penisen.

Som jente har du alle muligheter; du kan nemlig trene opp skjeden til å bli strammere.

Det finnes forresten jenter som er redde for store/normale peniser.

Nei, når du lurer på noe slikt så tidlig i et forhold bør du i mitt hode komme deg bort.

Men for å svare på spørsmålet ditt: ja, jeg hadde klart meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...