Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marie
Skrevet

Sitter her og er litt lei meg, egentlig. Kjæresten min er ute på byen. Han har sendt noen meldinger, blant annet om at han savner meg og at hvis ikke han blir for full, så vil han ringe meg etterpå å si godnatt. Så svarer jeg at jeg håper han ringer, da, for det er alltid så koselig å si natta. Svaret jeg får, er "hehe, men blir jeg for full, så gjør jeg ihvertfall ikke noe galt." Hva er det for en måte å svare på, da? Jeg stoler på ham og tror ikke han gjør noe galt. Men hvis DET er garantien for å ikke gjøre noe galt, å bli så dritings at man rett og slett ikke orker å gjøre noe galt, så er jo ikke det noe særlig hyggelig å tenke på... Hvordan hadde dere reagert om dere fikk en sånn melding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..Spør han hva han mente med meldingen..?

Gjest Marie
Skrevet

Hmm..Spør han hva han mente med meldingen..?

Jeg har gjort det, men har ikke fått noe svar... Er det bare en dum måte å uttrykke seg på, tro?

Gjest virvelvind
Skrevet

Mest sannsynlig vil jeg tro at han mener at hvis du er bekymret for at han skal ende opp med en annen dame, så trenger du iallefall ikke å bekymre deg for det hvis han aldri ringer, for det betyr at han er så full at han ikke er istand til å ringe, og iallefall ikke får den opp. Det er sikkert ment som et forsøk på humor.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig vil jeg tro at han mener at hvis du er bekymret for at han skal ende opp med en annen dame, så trenger du iallefall ikke å bekymre deg for det hvis han aldri ringer, for det betyr at han er så full at han ikke er istand til å ringe, og iallefall ikke får den opp. Det er sikkert ment som et forsøk på humor.

Enig med denne her. Det var nok bare hans måte å ordlegge seg på. Om han er ute på byen, drikker og mye folk, så er det vel ikke lett å sende en "feilfri" sms til dama. Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Men du kan jo spørre han senere hva han mente. Men som sagt så er det sannsynlig ikke noe å være redd for ;)

Skrevet

Men kan det jo være det da, - at han drikker seg så full at han ikke klarer å gjennomføre noe gærent...

Skrevet

Sannsynligvis er han for full allerede til å skille mellom smarte og mindre smarte måter å ordlegge seg på :gjeiper: Du trenger nok ikke bekymre deg.

Skrevet

Sånn er jeg også når kjæresten min er ute..... ligger å venter litt på den natta mld.. og blir skuffet hvis den ikke kommer. Men jeg sender han ALDRI meldinger når han er ute.

Lar han heller tro at jeg stoler 100 % på han og ber han ha det gøy. At det er litt kaos inne i meg, det lar jeg han ikke få vite..

Nesa opp jente:)) Vi tenker alt for mye vi:))

Håper du snart nå får en god morgen klem sms:)

Skrevet

Jeg tror ikke det var noe annet enn en klønete måte å uttrykke seg på.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hjelpe meg jente.

Synes du det er noe stas å bli nedrent med SMS når du er på byen og bli utbedt forklaring på SMS du sender når du er litt pussa? Jeg hadde følt det fryktelig klamt om jeg ble nødt å forholde meg til dette hver gang jeg er ute. En natta SMS er en ting, men lange forklaringer og at det forventes nøye uttenkte svar som ikke kan fornærme noen når man er ute for å ha det gøy?

Det er en annen tråd her inne om dette kravet om å være tilgjengelig til enhver tid. Når man er ute på byen så er man ute på byen. Har man valgt å gå ut hver for seg så blir det klamt å måtte stå til rette flere ganger for kvelden overfor kjæresten. Hvis dette hadde vært en verden uten mobil, hadde du da forventet at han skulle gå til nærmeste telefonkiosk og ringe deg?

Det krever karakter å ha mobiltelefon og hvis du virkelig ikke klarer la være å sende kontrollerende meldinger (hans svar om at han nok kommer til å være snill gutt hvis han blir for full vitner om at han er vant til å måtte stå til rette for all sin oppførsel) så bør du tilbringe kvelder der han er på byen med venninner slik at du glemmer tiden. Eller du kan kanskje søke terapi mot ditt kontrollbehov.

Skrevet

Fulle mennesker uttrykker seg ofte teit. Vent heller til han er edru og spør hva han mente.

Skrevet

Huh, jeg synes egentlig den meldingen fra han var ganske grei å forstå. Han sier at hvis han blir for full, så ringer han ikke. Så sier du at du håper at han kommer til å ringe, og så svarer han at om han blir for full (til å ringe), så gjør han ikke noe galt. Med andre ord, at han ikke gjør noe galt ved å ikke ringe. Han bare sikrer seg at du ikke føler at han gjør noe galt mot deg om han ikke ringer deg.

Sånn leser jeg det i hvert fall :)

Skrevet

Sånn er jeg også når kjæresten min er ute..... ligger å venter litt på den natta mld.. og blir skuffet hvis den ikke kommer. Men jeg sender han ALDRI meldinger når han er ute.

Lar han heller tro at jeg stoler 100 % på han og ber han ha det gøy. At det er litt kaos inne i meg, det lar jeg han ikke få vite..

...tenker aaaaalt for mye! Chill! Ha tillit. Ikke vær så jævla needy ;)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Phaedra,mod

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hehe, ja, vi jenter tenker alt for mye! skal love deg at jeg er en av dem! :O :P;) Har et lite problem selv, faktisk... og det er at drømmemannen min ringer meg så sjeldent,- og dette merker jeg særlig til og med i denne ferietiden her! det er sommer, man blir jo mer i godt humør osv,- og da skader det vel ikke å ringe jenta han sier er så kjempeglad i, litt flere ganger? for å gjøre det hele kort: vi har vært kjent i over 6 mnd. uansett: har jeg rett til å være så direkte som mulig og fortelle ham at jeg er den som synes det er veldig viktig å bli lagt merke til, og at jeg blir lei meg når han ikke bryr seg nok til å ringe oftere? (jeg kom tilbake fra ferien i x dato, og det tok fire dager før jeg ikke skjønte hvorfor han ikke ringte meg for å si velkommen tilbake, han vet jo 100% at den x datoen var min dag å returnere på, så jeg sendte sms den 4 dagen seint på kveld, og så ringte han meg 2 dager senere hvor jeg måtte legge på :(, var opptatt,så sendte han sms og beklagde. kanskje han venta to dager for å vise at han også huskr og bryr seg, heh :P ..

PS!: Har funnet ut at han ikke er glad i å tekse meldinger, egentlig. og det å ringe er ALLTID, ALLTID, ALLTID best! :) han ringer og betaler alltid mest for telleskrittene enn det jeg gjør fordi han ønsker ikke at jeg skal bruke telleskrittene på ham :P hehe..

men jeg ønsker å gjøre det klart om at jg synes det er viktig å få like mye oppmerksomhet som jeg gir til han, enda jeg også lar det gå mange dager mellom, (pga at han også gjør sånn! :S :( ) men er det riktig av meg å kommentere det? går det greit? føles sykt dumt ut, men. noen ganger når jeg kontaktern og ikke får svar i løpet av dagen, begynner jeg automatisk å spekulere på det verste: han er ikke interessert lenger/ han dater en annen. men jeg vet han ikke er sånn. jeg bommer HVER gang anyways! :) men la oss fokusere på det med å si hva en føler, i dette tilfellet med mangelen på nok kontakt sammen. det holder med at mine omgivelser gjør det så unødvendig umulig for han og meg å treffes oftere, men det trenger ikke å bety at man ikke trenger å VISE den andre at man virkelig savner den personen ved å la det gå færrest mulig dager for å ta kontakt.

en annen ting: er på vei inn mot dag 3 fra da han ringte og jeg la på,- blir nok min tur til å ringe han , eller vente til han gjør et nytt forsøk ved å ringe meg uten at jeg gir lyd fra meg?

takker SÅ mye for svartips.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

PS. ville bare legge til at hvis det går flere dager, tom uker før jg får svar fra han, så er det da jeg spekulerer så mye dårlig at jeg gråter.. og så blir det hele bortkasta, og at jeg ikke trenger å gjøre sånn hver gang fordi han kommer alltid tilbake,- men jeg hater at han i de enkelte gangene ''kommer og går som han vil'', som han også sa i starten av da vi ble kjent. men det har forandra seg noe, jeg sa at jeg ikke liker det osv på humoristisk måte), og han er enig. med andre ord: som regel; en dag eller tre uten feedback skader ikke, men mer, skader. noe som til slutt viser seg å alltid ikke være verdt spekulasjonen. heldigvis. :)

men likevel. synes nå at vi ikke burde ha dette i veien lenger. skal jeg derfor kommentere dette for han, også?

Skrevet

Til AnonymBruker nederst her: Bare tull å vente i dagesvis på at den andre skal ringe. Hvis du vil snakke med han, så ring til han da vel, hvis han ikke klarer å ta initiativet selv. Tenk hvis begge i et forhold venter og venter på at den andre skal ringe. Ikke rart det kan gå flere uker da. Slutt med disse tullegreiene. Og hvis du lurer på noe angående forholdet deres, så spør han!

Er dere sammen, forresten. Eller bare dater dere av og til, uforpliktende?

AnonymBruker
Skrevet

Til AnonymBruker nederst her: Bare tull å vente i dagesvis på at den andre skal ringe. Hvis du vil snakke med han, så ring til han da vel, hvis han ikke klarer å ta initiativet selv. Tenk hvis begge i et forhold venter og venter på at den andre skal ringe. Ikke rart det kan gå flere uker da. Slutt med disse tullegreiene. Og hvis du lurer på noe angående forholdet deres, så spør han!

Er dere sammen, forresten. Eller bare dater dere av og til, uforpliktende?

Godt spørsmål, hehe. Vi er ikke sånn som sier; vil du være sammen med meg eller liknende. Men vi føler at vi har funnet hverandre, som han pleier å si ^^, . Vi snakker til hverandre som om vi er sammen og sånt. Vi er i hvertfall ikke sånne som dater flere forskjellige og ikke tenker ordentlig på fremtiden vår; så dette her kan man si er skikkelige saker ;).

hilsen TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...