Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har type. Vært sammen med han i 4år, men det går bare nedover og er nok slutt snart..

Han har dame, vært sammen med hu i 3mnd, men han har likt meg lenge.

Det er så slitsomt, for han ringer meg alltid på fylla. Sender meldinger hvor han skriver f.eks " A, jeg liker deg!! Men du er sammen med B!! Og jeg er sammen med C!!!!". Igår møtte han bestevenninna mi på byen. Samtalen gikk sånn:

Han: Heeeiduu, jeg veit ikke hva jeg skal gjøre jeg. Jeg liker A så godt, men jeg kan jo ikke være utro mot C. Men jeg liker hu så godt!!

Hu: Nei, og hu er jo sammen med B..

Han: ååånei.. Men men hvor er hu????

Hu: Hu er hjemme

Han: Åååå, kan du ikke be hu komme hit daa?

Hu: Nei, hu ble så full så hu dro hjem .

Litt etter samtalen ringte han meg, men jeg sov. Melding fikk jeg etterpå, hvor det bare sto " Neivel!!!". Han har sagt til meg flere ganger at han liker meg godt, men jeg er så ung og jeg har jo kjæreste (dette sa han før han fikk seg kjæreste). Vi kysset også 4 ganger på fylla, bare sånn "smellkyss". Han er god kompiss med typen min..

Jeg vet dette er feil ogsånt.. Men jeg liker han godt.. Og han liker vel meg også?

Jeg har tenkt til å dumpe typen snart, i løpet av denne uka. Men tenk hvis han ikke slår opp med dama si, og vi ender opp med å ligge sammen? Jeg liker dama hans godt liksom, jeg fester mye med han ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig barnslig. Hadde aldri blitt tent på en så barnlig liten fyllafyr.

Gjest Nanette
Skrevet

Enkelt: Dropp kjærestene deres og bli sammen! Vips, er problemet løst... :ironi:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes det var en veldig søt historie, det er da ikke nødvendig å slenge kommentarer som "barslig" og "fjortis"! Hun er tydeligvis veldig ung, men hun kan da få seriøse svar allikevel. Ingen her som husker hvordan det var å være ung og forelska?

TS: hvis du ikke trives med den kjæresten du har så slår du opp med ham. Den andre gutten virker ineressert i deg. Men han må også slå op med dama si før dere begynner å rote mer. Lykke til!

Skrevet

Hvis du skal ligge med en som liker deg på fylla, så pass på å ha drikke til neste dag også da...

Gjest AnonymBruker
Skrevet (endret)

han er 25 og jeg er 20.

Endret av Het Potet
Skrevet (endret)

bli sammen og slå opp.

Endret av Het Potet
Skrevet (endret)

Smart one....;)

God natt.

Endret av Het Potet
Skrevet (endret)

Slå opp med kjæresten din på en pen måte, og så ta en real prat med han andre (omtalt som B?!). Legg alle kortene på bordet så får ting bli som det blir. Ærlighet er i allefall det beste for alle parter. Lykke til!

Endret av Het Potet
Skrevet
:fnise: Jaja, hver sine prioriteringer.. :gjeiper:
Skrevet

Tråden er ryddet.

Het Potet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...