Monca Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Okey, det er mulig jeg holder på å bli litt halvgal.. men here's the case: Sambo og jeg er på sånn ca 3-4 pp nå (alt ettersom hvor nøyaktig vi har prøvd.. :-) Sluttet på pillen i februar og syklusen har stabilisert seg gradvis måned for måned. Fra 40 dager og helt ned til 29 dager sist måned. Etter å ha lest (den voldsomt positive) tråden om Vitex her inne klarte jeg jo seff ikke dy meg og bestillte en boks fra helsekosten. Nå er jeg 2 dager over IKM og har hatt følgende bivirkninger/symptomer/whatever-it-is siden eggløsning som påvist ved bruk av tester var den 18. juli: *STERKE smerter nederst i magen (varte i et par-tre timer og øm litt før og etterpå) på dag 6 etter eggløsning *Vanvittig ømme pupper og kjempe såre brystvorter hele tiden siden eggløsning (jeg pleier ikke å ha dette heller) * Mye vondt i hodet den siste uken (hver dag) * Den siste uken mye puss i urinen og litt sånn kremaktig utflod (men ikke tegn til blærekatarr eller sopp) * Humørsvingninger av en annen verden... (stakkars sambo!) * Tisser veldig, veldig ofte, men dette er nå ikke så innmari ulikt meg.. * Og sist men ikke minst.. IKM den (i følge mine beregninger) 29... Er det Vitexen som klusser til så voldsomt? Skal ikke den stabilisere syklus (jaja, dog over lang tid, men skal den begynne slik?) Forlenge den, altså? Og Puppene? Er det noen som vet om dette kan skyldes Vitexen? Tok en billig- gravitest på onsdag, men den var blendahvit! Føler meg vel egentlig ikke gravid dessverre, men begynner jo å lure litt når TR ikke kommer...? Er det håp? :-) Legger til at jeg har vært gravid en gang før (5 år siden) og da klarte jeg å få soppinfeksjon 2 ganger de første 5 ukene og spiste som om det var livet om å gjøre.. Sånn er det jo ikke nå?) Alle gode innspill mottas med takk :-) Klem! Endret 31. juli 2010 av Monca
Pupsilure Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Jeg fikk ikke mensen første mnd på vitex, måtte slutte på den igjen for å få mensen.... Klaffet forresten måneden etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå