Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvilket kort ville du anbefalt til en 18åring? Betaler ikke regninger enda, men kommer til å gjøre det etterhvert. Har nå Visa Electron, flott om jeg ikke må bytte bank. Vil gjerne ha mulighet til å handle på nettet og betale regninger. MEN jeg vil ikke betale noe for å ha kortet, ettersom at jeg så og si aldri har penger på det.. Syntes det er unødvendig å betale 250kr i året for et kort jeg har kanskje 500kr på spredt utover et år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket kort ville du anbefalt til en 18åring? Betaler ikke regninger enda, men kommer til å gjøre det etterhvert. Har nå Visa Electron, flott om jeg ikke må bytte bank. Vil gjerne ha mulighet til å handle på nettet og betale regninger. MEN jeg vil ikke betale noe for å ha kortet, ettersom at jeg så og si aldri har penger på det.. Syntes det er unødvendig å betale 250kr i året for et kort jeg har kanskje 500kr på spredt utover et år.

Nordeas check-in er fin!fra folk på 18-24 år. koster ingenting å ha eller å bruke. eneste er om du tar ut i minibanker til andre, og evt om du betaler regninger. Jeg er i alle fall fornøyd med mitt Visa-kort med det programmet.

Ellers så vil jeg anbefale deg å surfe rundt etter de forskjellige bankene og se hva de kan tilby. Send gjerne bankene en mail og hør hva de vil anbefale deg.

Skrevet

Hva skal du med kortet hvis du ikke har penger på det? Hva skal du handle med på nettet da, når du kanskje har 500 kr på kontoen i løpet av et år?

Skrevet

Visa. Der er det gratis bruk når du er 18. Snakk med kunderådgiver i banken og hør hva h*n har og si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...