*Alva* Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Hei! Skal på Leonard Cohen-konsert i Oslo den 6. august, og lurer på om noen vet om det finnes noe utested som man helt sikkert kan gå på, hvis man vil lade opp med masse Cohen-musikk før konserten? Har søkt etter slikt på nett uten å finne, så hvis noen vet om et sted, så blir jeg kjempeglad hvis dere deler det her! <3 På forhånd takk!
hddgblr Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Hei! Jeg skal og på samme konsert, gleder meg utrolig mye Når jeg har vært på konserter på Oslo Spektrum tidligere har jeg ofte tatt noen øl på den puben som ligger på Oslo Spektrum bygningen, og der har de da spilt musikk fra kveldens konserter! Man må sikkert være tidlig ute der da, for det kan være noen tusen som kommer til å gjøre det samme muligens "Everybody knows that you love me baby Everybody knows that you really do Everybody knows that you've been faithful Ah give or take a night or two Everybody knows you've been discreet But there were so many people you just had to meet Without your clothes And everybody knows" Elsker Leonard Cohen! <3 Håper du får en super konsertkveld neste fredag!! Sjekk bloggen min hvis du har lyst
*Alva* Skrevet 1. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2010 Tusen takk! Ja, hehe, det er sikkert "noen få" som har tenkt det samme ja.. men skitt au, får man ikke plass, så invaderer man kanskje et eller annet utested og ber dem peeeeent om å være så snill å spille litt Cohen.. (bedre enn ingenting). Skal ta en titt på bloggen din. :-) God konsertopplevelse!
hddgblr Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Wow for en fantastisk kveld! Fant du et sted å vorse? Jeg har skrevet en anmeldelse på bloggen min, sjekk gjerne ut om du er enig Leonard Cohen eier Oslo Spektrum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå