Gå til innhold

Syrebehandling hos hudpleier + MD formulations produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om det er noen her inne som har prøvd syrebehandling hos hudpleier i kombinasjon med MD formulations sine produkter, og fått bedre effekt enn bare produktene alene?

Jeg eg ekstremt lei av kvisene mine nå! :kjefte: (Har kombinert hud og får lett kviser av feil produkter)

Til vanlig bruker jeg facial cleanser, serumet og antioxidantkremen. Bruker også skrubben innimellom.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg lurer på om det er noen her inne som har prøvd syrebehandling hos hudpleier i kombinasjon med MD formulations sine produkter, og fått bedre effekt enn bare produktene alene?

Jeg eg ekstremt lei av kvisene mine nå! :kjefte: (Har kombinert hud og får lett kviser av feil produkter)

Til vanlig bruker jeg facial cleanser, serumet og antioxidantkremen. Bruker også skrubben innimellom.

det hjalp meg!!Anbefales å prøve.Tror jeg tok 9-10 ganger penslinger før jeg ble fin, men jeg sluttet med behandlinger, begynte på decleor krem og kvisene kom tilbake.(lurer på om decleor var synderen også, men skjønte ikke det da) Men brukte nok feil produkter.Rensemelk og toner fra decleor etter stund hoppet jeg på. Da jeg gikk til behandling brukte jeg md rensen, serumet og krem fra md og matis krem etter en stund som jeg kjøpte i salongen. Men handler alt på nettet nå da :)

Skrevet

Det var ikke til hjelp på mine urenheter...Ble skuffet og syntes det var sløs med penger... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Funker bra for meg :D

Skrevet

Funket for meg og! Er ikke kvitt problemene 100%, men huden er renere og mye jevnere enn før. Skal ta en til runde når sola takker for seg i høst :)

Syns den funket best på arrene, ikke like bra på selve urenhetene, men det kan jo bare ha vært meg? Noen andre som syns det samme?

AnonymBruker
Skrevet

Funket for meg og! Er ikke kvitt problemene 100%, men huden er renere og mye jevnere enn før. Skal ta en til runde når sola takker for seg i høst :)

Syns den funket best på arrene, ikke like bra på selve urenhetene, men det kan jo bare ha vært meg? Noen andre som syns det samme?

fungerer syrebehandling på arr også?Jeg har en del kvisearr jeg vil bli kvitt.Hva koster en behandling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...