Gjest Mann_31 Skrevet 1. august 2010 #21 Skrevet 1. august 2010 Dette er jo helt crazy. Morrabrød er en mekanisme som vi gutter ikke har noen som helst kontroll over, og det er ikke noe annet enn et tegn på at ting er som de skal. Om gutten din ikke kan ta på seg en boxer om morgenen og legger morrabrødet oppi brødskivene dine er det en helt annen ting som har med atferd å gjøre. 6
Sangria Skrevet 1. august 2010 #22 Skrevet 1. august 2010 Ja, er det unormalt? Jeg blir direkte uvel når typen vandrer inn i stua naken, trøtt, svett, med morrabrød. Jeg klarer heller ikke ha sex om morgenen, pga morrabrødet. Jeg syntes det er skikkelig kvalmt at han våkner med ståpikk hver morgen.. Er det normalt å ha morrabrød hver dag? Og hvorfor får gutter det? Ja, det er relativt normalt....og jeg syns litt synd i deg som ser dette som frastøtende.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #23 Skrevet 1. august 2010 I løpet av natten så skal penis bli stiv, for noen en gang, andre flere ganger. Dette er viktig. For veldig mange så blir penis stiv tidlig om morgenen, det har ingenting med kåthet å gjøre. Spør han om han ikke kan ta på en morgenkåpe da, så kan han lufte den uten at du ser det. 1
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 1. august 2010 #24 Skrevet 1. august 2010 Er som å si at en jente med mensen er frastøtende. Man kan da ingen verdens ting for dette, Velg dine kamper med omhu, ikke alt er verdt å krangle om. 1
lulle Skrevet 1. august 2010 #25 Skrevet 1. august 2010 Du får slutte å se på han då, evt be han kle på seg før han kommer vandrende inn på stua. Det er normalt at gutter får morrabrød, noen får det bare ein gang i blandt, andre får det hver dag. Hvorfor? Tja... Erotiske drømmer? Eller full blære :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2010 #26 Skrevet 1. august 2010 merkelig at morrabrødet skal vare så lenge, mitt forsvinner fort (under 1 min) hvis en går rundt eller litt saktere om en bare ligger litt i sengen etter en har våknet og ikke ser noe tennende i umiddelbar nærhet
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2010 #27 Skrevet 1. august 2010 merkelig at morrabrødet skal vare så lenge, mitt forsvinner fort (under 1 min) hvis en går rundt eller litt saktere om en bare ligger litt i sengen etter en har våknet og ikke ser noe tennende i umiddelbar nærhet Du vet vel at det kan variere fra gutt til gutt, og dessuten tror jeg at TS overdriver en tanke
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #28 Skrevet 1. august 2010 Ja, er det unormalt? Jeg blir direkte uvel når typen vandrer inn i stua naken, trøtt, svett, med morrabrød. Jeg klarer heller ikke ha sex om morgenen, pga morrabrødet. Jeg syntes det er skikkelig kvalmt at han våkner med ståpikk hver morgen.. Er det normalt å ha morrabrød hver dag? Og hvorfor får gutter det? Dette er ikke normalt i forhold til mine erfaringer. Huff, hørtes lite delikat ut - og nok til å drepe enhver sexlyst hos kvinnen! Menna jegj har vært sammen med dusjer hver kveld og morgen, vasker seg godt i underlivet og ellers, og har alltid rent undertøy på. Noe annet ville være helt utenkelig! 1
Gjest VoksenMann.. Skrevet 1. august 2010 #29 Skrevet 1. august 2010 Da jeg var 23år var det der hver morgen, nå er det borte ;)Savner morrabrødet mitt jeg! haha!! 2
Realisten Skrevet 1. august 2010 #30 Skrevet 1. august 2010 Herreminhatt...! Okay: Morrabrød er en reaksjon på kontinens. Nyrene produserer urin kontinuerlig, uansett om man har drukket mye eller lite væske. Gjennom natten blir blæren relativt full 150-300 ml. Når menn bruker sfinxerne (lukkemuskler under blæren, og under ved roten av urinrøret) strammes den glatte muskulaturen. Dette er automatisk regulert gjennom det autonome nervesystemet (selvstyrt nervesystem). Resultatet av dette vil være at blodgjennomstrømningen til og fra penis GÅR SAKTERE, som resulterer i ereksjon. Fenomenet MORRABRØD har altså INGENTING med våte drømmer, eller at han er en kåt gris å gjøre. Det er et resultat av at kroppen hans holder igjen uring så han ikke tisser på seg i søvne. Når man våkner slapper kroppen mer av. Man blir bevisst at man er tissetrengt, og mer selvstyrte knipemuskler slipper til (selv om det er selvstyrt trenger man ikke "tenke for å utføre" dette, det er en innøvd reaksjon fra barndommen av). Derfor tar man som oftest turen med en gang til dassen, nettopp for å late vannet. Her kommer de autonome signalene i veien. Hos unge mennesker der kroppe fungerer optimalt vil det til tider ta lengre tid før sfinxerne slipper, dermed er det vanskelig å pisse. Selv har jeg noen ganger hatt et så jævlig morrabrød og vært så utrolig blæresprengt, at jeg nærmest har "stått på huet" for å pisse med ståpikken. Og det er ikke noe særlig nei! Legg merke til at så fort typen er ute fra dassen er kuken slapp (på vei til slapp tilstand). Så neste gang du kjenner du kaster opp pga en liten bul i underbuksa hans, så får du heller prise deg lykkelig for at han har den de sekundende han bruker fra soverommet til toallettet, istedet for at du må skifte på en våt og stinkende seng hver morgen. Din tulling! Hilsen fra Realisten. 3
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #31 Skrevet 1. august 2010 Så neste gang du kjenner du kaster opp pga en liten bul i underbuksa hans, så får du heller prise deg lykkelig for at han har den de sekundende han bruker fra soverommet til toallettet, istedet for at du må skifte på en våt og stinkende seng hver morgen. Din tulling! Hilsen fra Realisten. Det er vel det at han ikke har på underbuksa som er problemet, men at han kommer trøtt og svett og jævlig rett fra senga med ståkuk i friluft. Synes ikke det høres så lekkert ut selv. Han kan godt ta på seg underbuksa før han kommer ut i stua. 2
Cuckold Skrevet 1. august 2010 #32 Skrevet 1. august 2010 Ja, er det unormalt? Jeg blir direkte uvel når typen vandrer inn i stua naken, trøtt, svett, med morrabrød. Jeg klarer heller ikke ha sex om morgenen, pga morrabrødet. Jeg syntes det er skikkelig kvalmt at han våkner med ståpikk hver morgen.. Er det normalt å ha morrabrød hver dag? Og hvorfor får gutter det? Menn får ofte ereksjon i REM-søvn, altså i den søvnfasen da man drømmer. Denne søvntypen forekommer hyppigere på morgenen enn tidligere på natten, så jeg vil tro det er årsaken til at vi menn ofte våkner med ereksjon. Dette har ingenting med seksuelle drømmer å gjøre, for mange av oss er det nok lenger mellom disse - dessverre. Forstår ikke helt hvorfor du som heterofil kvinne skal oppfatte det så avtennende med en erigert penis, men det er kanskje en form for usikkerhet som ligger under? Sjalusi? Sinne over at han kan ha ereksjon uten at du har bidratt til det? 2
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #33 Skrevet 1. august 2010 Hvorfor bli kvalm av at han du bor sammen med funker? Synes faktisk litt synd på han du bor sammen med. Leste det første innlegget av TS til Mannen min, og eneste han sa var "stakkars fyr" 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #34 Skrevet 1. august 2010 Hvorfor bli kvalm av at han du bor sammen med funker? Synes faktisk litt synd på han du bor sammen med. Leste det første innlegget av TS til Mannen min, og eneste han sa var "stakkars fyr" Det er forskjell på folk. Han kan da ta på seg trusa før han går ut av soverommet? Er det synd på han fordi han må ta på seg trusa? 3
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #35 Skrevet 1. august 2010 Så får hun klage over at han ikke bruker undertøy, hvis det er det som er problemet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #36 Skrevet 1. august 2010 Det er mye som er naturlig og som man ikke nødvendigvis ønsker å bli eksponert for, f eks tiss, bæsj utflod og spy.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #37 Skrevet 1. august 2010 Det er mye som er naturlig og som man ikke nødvendigvis ønsker å bli eksponert for, f eks tiss, bæsj utflod og spy. Godt poeng: bare fordi noe er naturlig, betyr ikke det at vi ønsker å bli eksponert for det. 1
Ung Frøken Skrevet 8. juni 2011 #38 Skrevet 8. juni 2011 Menns kjønnsorgan erigeres automatisk når de drømmer. Drømmer forekommer ved lett søvn, slik som er tidlig på natten, og sent på morgenen. Du får ha i bakhodet at han faktisk ikke kan noe for det, og sannsynligvis ikke er kåt i det hele tatt!
FantasDick Skrevet 8. juni 2011 #39 Skrevet 8. juni 2011 Jeg skal være enig i at det ikke alltid er like lekkert med en naken, trøtt og svett mann med morgen ånde- og hår som ramler ut av soverommet på morgenen - med den ståpikken! Kommer an på hvilket humør jeg er i osv, men noen ganger synes jeg det er litt ..ekkelt. Da spør jeg om han ikke skal hoppe i klærne snart.
Gjest Nanette Skrevet 8. juni 2011 #40 Skrevet 8. juni 2011 Ja, er det unormalt? Jeg blir direkte uvel når typen vandrer inn i stua naken, trøtt, svett, med morrabrød. Jeg klarer heller ikke ha sex om morgenen, pga morrabrødet. Jeg syntes det er skikkelig kvalmt at han våkner med ståpikk hver morgen.. Er det normalt å ha morrabrød hver dag? Og hvorfor får gutter det? Jeg forstår deg. Men jeg tror heller det er fyren du syns er kvalm enn mårrabrødet. Han hørtes ekkel ut i beskrivelsen din. Trøtt, svett og naken på morgenen samtidig er ikke særlig sexy...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå