Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Ja, er det unormalt? Jeg blir direkte uvel når typen vandrer inn i stua naken, trøtt, svett, med morrabrød. Jeg klarer heller ikke ha sex om morgenen, pga morrabrødet. Jeg syntes det er skikkelig kvalmt at han våkner med ståpikk hver morgen.. Er det normalt å ha morrabrød hver dag? Og hvorfor får gutter det?
Beauté Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Ehmm hvor gammel er han? Har aldri opplevd at mannen har gått rundt i huset med ståpikk. Men det vil ikke si at vi liker en kjapp en om morgenen i ny og ne. Liker ikke dårlig pust og sprengt blære da men men....
Rødtoppen86 Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Min kjære har det hver morgen han våkner, men det går over ganske så raskt. Trodde dette var en helt normal sak blant menn. 1
Beauté Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Ja det er en normal ting, men har ikke sett han gå rundt i huset og gjesper med deeen ståen.
Gjest Pucifer Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Sambo har en stiv en hver eneste morgen. Den blir slapp igjen relativt fort, men når han står opp så er den halvstiv - det syns jo ganske godt gjennom bokseren. Syns bare det er sexy jeg 6
Gjest Awsome Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 Ja, er det unormalt? Jeg blir direkte uvel når typen vandrer inn i stua naken, trøtt, svett, med morrabrød. Jeg klarer heller ikke ha sex om morgenen, pga morrabrødet. Jeg syntes det er skikkelig kvalmt at han våkner med ståpikk hver morgen.. Er det normalt å ha morrabrød hver dag? Og hvorfor får gutter det? Du får slutte å se på han då, evt be han kle på seg før han kommer vandrende inn på stua. Det er normalt at gutter får morrabrød, noen får det bare ein gang i blandt, andre får det hver dag. Hvorfor? Tja... Erotiske drømmer? 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #8 Skrevet 31. juli 2010 Det er jo sexy, hva faen er det å klage over
Gjest virvelvind Skrevet 31. juli 2010 #9 Skrevet 31. juli 2010 Sambo har en stiv en hver eneste morgen. Den blir slapp igjen relativt fort, men når han står opp så er den halvstiv - det syns jo ganske godt gjennom bokseren. Syns bare det er sexy jeg Samme her. De får vel mårrabrød fordi kroppen tar en systemsjekk 1
Sweetpea25 Skrevet 31. juli 2010 #10 Skrevet 31. juli 2010 Det er to hovedårsaker til at gutter får morrabrød. Det ene er at de på morgenen vanligvis har en mer eller mindre full blære. Urinproduksjonen går ned i løpet av natten, men på morgenkvisten øker den på igjen. Og når blæren nærmer seg full, stimuleres nerver som har med ereksjon å gjøre.
Stefan Skrevet 31. juli 2010 #11 Skrevet 31. juli 2010 Herregud... hva er det ikke dagens kvinner skal klage over. Finn deg et kvinnfolk da vel om du ikke klarer pikken hans. Makan. 7
Sweetpea25 Skrevet 31. juli 2010 #12 Skrevet 31. juli 2010 Herregud... hva er det ikke dagens kvinner skal klage over. Finn deg et kvinnfolk da vel om du ikke klarer pikken hans. Makan. Enig! Hadde vært værre om han ikke hadde hatt evnen til å fått den stiv. Da hadde det vel blitt klaging da! 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #13 Skrevet 31. juli 2010 Dere trenger ikke bli så jævla forbanna da. Herregud, selv om dere syntes det er sexy med ståpikk før han har våkna, dere om det. Og jeg er da ikke lesbisk, tenner vanligvis på pikk, bare syntes det er jævla kvalmt med morrabrød. Har jeg ikke lov til det kanskje? Fordi dere liker å se en svett kuk hver morra? Og jeg har bedt han om å kle på seg, men han liker å "lufte utstyret" om morran.. 2
Gjest virvelvind Skrevet 31. juli 2010 #14 Skrevet 31. juli 2010 Jeg er bare nysgjerrig, hva er det du finner så ekkelt med det? 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #15 Skrevet 31. juli 2010 Jeg er bare nysgjerrig, hva er det du finner så ekkelt med det? At den er svett og ekkel, at han er "kåt" før han i det hele tatt har stått opp av senga, at han gjør dagligdagse ting som å lage kaffe og se på nyhetene med ståpikk. Jeg bare syntes det er skikkelig ekkelt. 1
Beauté Skrevet 31. juli 2010 #16 Skrevet 31. juli 2010 Har du snakket med han om det? Det er viktig å ta det opp på en grei måte. Og ikke skam deg for at du ikke blir tent på det. Forstår deg godt jeg, ikke alle blir tent på ståpikk om morgenen når du nærmest ikke får ned en frokost engang. Ps, enkelte er litt skrytete her inne. Ta det med en klype salt. Dere trenger ikke bli så jævla forbanna da. Herregud, selv om dere syntes det er sexy med ståpikk før han har våkna, dere om det. Og jeg er da ikke lesbisk, tenner vanligvis på pikk, bare syntes det er jævla kvalmt med morrabrød. Har jeg ikke lov til det kanskje? Fordi dere liker å se en svett kuk hver morra? Og jeg har bedt han om å kle på seg, men han liker å "lufte utstyret" om morran.. 3
Sweetpea25 Skrevet 31. juli 2010 #17 Skrevet 31. juli 2010 Dere trenger ikke bli så jævla forbanna da. Herregud, selv om dere syntes det er sexy med ståpikk før han har våkna, dere om det. Og jeg er da ikke lesbisk, tenner vanligvis på pikk, bare syntes det er jævla kvalmt med morrabrød. Har jeg ikke lov til det kanskje? Fordi dere liker å se en svett kuk hver morra? Og jeg har bedt han om å kle på seg, men han liker å "lufte utstyret" om morran.. Er det VI som er forbanna? Les ditt eget innlegg, før du sier slikt! 2
womenwomen Skrevet 31. juli 2010 #18 Skrevet 31. juli 2010 At den er svett og ekkel, at han er "kåt" før han i det hele tatt har stått opp av senga, at han gjør dagligdagse ting som å lage kaffe og se på nyhetene med ståpikk. Jeg bare syntes det er skikkelig ekkelt. Jeg tror du har et issue eller dypere problemer ...herregud ! Morrabrød betyr ikke at fyren er kåt før han i det hele tatt har våknet ... Du kan umulig tenne på denne mannen eller like han særlig godt ..når du har et slikt syn på det , at det er kvalmende og ekkelt .. Ståpikk er da vanligvis veldig " fint " syns jeg . Med mindre hele fyren har en ekkel oppførsel og hele fyren din er en " ekkling " som blotter seg svett , skitten og ekkel og har en provoserende adferd der han exponerer deg ufrivillig for hans ståpikk hele tiden under upassende og unaturlige settinger og anledninger - eks ved frokostbordet .... Da mangler han fullstendig folkeskikk og ER EKKEL JA . Da er det DET som egentlig er problemet , hans manglende folkeskikk . Ikke hans morrabrød . De fleste menn har vell det . Jeg vet ikke om min mann har det hver morgen ..faktisk merker jeg ikke så mye til det . Han exponerer og poserer ikke det for meg akkurat ... Når man selv er trøtt er det kanskje ikke det første man vil SE når man åpner øynene og våkner ... he he 2
Gjest gjest Skrevet 31. juli 2010 #19 Skrevet 31. juli 2010 Sambo har en stiv en hver eneste morgen. Den blir slapp igjen relativt fort, men når han står opp så er den halvstiv - det syns jo ganske godt gjennom bokseren. Syns bare det er sexy jeg Signerer den
Gjest N MANN Skrevet 31. juli 2010 #20 Skrevet 31. juli 2010 Hvorfor? Tja... Erotiske drømmer? Ja, vi er jo so sexfikserte.... Hva annet kunne det være?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå