Dåggsy Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Hei! Jeg har vært sammen med samboeren min i snart 5 år. Sexen har vel egentlig aldri vært sånn tipptopp med fyrverkeri og stjerneskudd, men nå er det altså skikkelig kleint. Sist vi hadde sex var vel for 2,5 mnd siden. Og hvis vi mot formodning skulle finne på å ha sex så er det same procedure as last time: klining, rett på, dunking i 1 min- ferdig. Han kommer ganske tidlig, og viser ingen tegn til å ville prøve å holde på litt lenger engang. Jeg har forsøkt å snakke med ham tusenvis av ganger, men han bare fjaser det bort. Jeg elsker sex, men det siste året har jeg nesten gitt opp håpet om å få et bra sexliv. Jeg kan gi ham oralsex, men kan ikke huske sist jeg selv mottok det.... Jeg har forsøkt å snakke om å piffe det opp litt med leketøy eller oljer, jeg vet jo av erfaring fra tidligere at han liker å få noe opp bak, men når jeg nevner det blir han helt gal og synes det er ekkelt. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi er begge 28 år og jeg orker ikke tanken på et helt liv uten sex, eller sex 1 gang i kvartalet som innebærer at han bare skal tømme seg... Vet ikke helt hvor dette innlegget bærer henn, men vet hvertfall at noen her leser det i motsetning til her hjemme. Og forhåpentligvis sitter noen med noen gode tips
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Ikkje la han få fjase det bort. Vær alvorlig, fotell at det ikkje går lenger og "tving" han til å snakke om det eller i det minste høre på hva du har å si. Hadde forresten ikkje gadd ha sex med ein sånn fyr sjøl, sex uten noen særlig nytelse eller orgasme for meg er bortkasta tid. Då kunne han heller tatt seg ein ronk om b ehovet for å tømme seg var der.
Plommetreet Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Kjøp en vibrator og bruk den foran ham. Pleier å få fart på sakene. Eller spør om han er homse. Historien din likner fælt på historien til en venninne... Han (den daværende kjæresten) giftet seg forige sommer med en veldig hyggelig mann. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Han fjaser det sikkert bort fordi han vet at han har et problem, men er redd for utfallet hvis dere skal prate alvorligt om det. Han vet nok at du ikke ønsker et liv med lite eller ingen sex. Du må fortelle ham at du absolutt ikke trives i samlivet slik ting er nå. Skriv brev til ham som han kan lese i ro og fred. Evt kan du 'true med" at dere sammen får en time hos familievernkontoret hvis han ikke kan prate ordentlig med deg nå.
MissStiles Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Har det alltid vært sånn? Siden dere har vært sammen i 5år. Du må nesten snakke med han om dette. Eller spørre om han trenger noen å snakke med om det. Om han har et problem.
Dåggsy Skrevet 1. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2010 Var ikke så ille de første årene, men har likevel aldri vært snakk om mye sex. Men kvaliteten var hvertfall bedre. Kan ikke falle meg inn at han er homse, men gudene vet.. Er jo ingen vits i spørre, han kommer jo til å klikke mentalt. Kjøper jeg en vibrator som jeg bruker foran meg er jeg helt sikker på scenarioet, han kommer til å begynne å le og jeg kommer til å føle meg som en dust. Jeg høres kanskje utrolig negativ ut, men jeg det er jeg temmelig sikker på. Vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre.. Forresten har han lyst på barn, tror ikke han skjønner at det innebærer sex :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå