Gjest scorpius Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en ny balsam i dag fra Depend. Dette står det på den: "Motvirker misfarging/gulskjær i håret. Virker pleiende og inneholder kamille, hveteprotein og aloevera." Noen som har prøvd denne? Motvirker den gulskjær i håret? (for det var vel den største grunnen til at jeg kjøpte den). Endret 31. juli 2010 av scorpius
mari4ever Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en ny balsam i dag fra Depend. Dette står det på den: "Motvirker misfarging/gulskjær i håret. Virker pleiende og inneholder kamille, hveteprotein og aloevera." Noen som har prøvd denne? Motvirker den gulskjær i håret? (for det var vel den største grunnen til at jeg kjøpte den). Ja den e overaskende god:) Brukte en fra KMS, en slik hårkur som var lilla. billig er den også å drøy i bruk:) håret blir mykt, lysere og gir en fin glans til håret:)
Gjest scorpius Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Takk for svar, Mari Det er den fra Depend du snakker om? Eller KMS? Den fra Depend var iallfall veldig billig! Skal prøve den ut i dag.
mari4ever Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 (endret) Takk for svar, Mari Det er den fra Depend du snakker om? Eller KMS? Den fra Depend var iallfall veldig billig! Skal prøve den ut i dag. bare kjekt:) det e den fra Depend eg snakkte om ja. jaa bra pris:D si hva du synes når du har prøvd den da:) kjekt å høre om andre sine meninger også Endret 1. august 2010 av mari4ever
Gjest scorpius Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Det skal jeg gjøre, vet du Som sagt skal jeg prøve den senere i dag, men man ser vel ikke en evt. virkning før man har brukt den noen ganger(?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå