Eowyn Skrevet 29. september 2003 #1 Del Skrevet 29. september 2003 Etter at jeg ble gravid, så har jeg fått så uren hud i hakepartiet. Det er ikke kviser, men lyse små prikker lisom! Er jo proppfull av hormoner, så er vel kanskje ikke så rart. Men noen gode tips om hvordan jeg kan få "renere" hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 De vanlige rådene med gode hudpleieprodukter er liksom litt oppbrukt... Ganske vanlig med uren hud når man er gravid, så du får nasten smøre deg med tålmodighet til du kommer til normalen igjen Ellers er det fint med en god peeling-krem innmellom (Ikke så godt svar, men jeg svarte i hvertfall...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Syns du skal snakke med jordmor/lege om det jeg... De har sikkert vært borti det før og kan kanskje tipse deg på matvarer eller vitaminer det kan lønne seg for deg å spise mot den urene huden. Når den urene huden oppstår slik i forbindelse med svangerskap er den helt sikkert hormonelt betinget - pointet blir å unngå at det fortsetter etter fødselen og det kan kanskje legen hjelpe deg med? Uansett er det gode råd å passe på rens og stell - og peele en gang i mellom :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halliburton Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kviser som oppstår på grunn av hormoner i kroppen under graviditet er veldig vanskelig og bli kvitt, trøsten er at det går over etter fødselen men unn deg gode pleieprodukter og kanskje ett besøk hos hudpleieren. Velvære er ett ekstra pluss når man går gravid og kanskje føler seg litt tufs innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 10. oktober 2003 #5 Del Skrevet 10. oktober 2003 De går bort etterhver. Jeg fikk kviser overalt da jeg gikk gravid, de ble borte rett etter fødselen. Ellers er det bare rens huden og lev sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. oktober 2003 #6 Del Skrevet 10. oktober 2003 Mine ble borte da jeg gikk til hudpleier og tok fruktsyrebehandlinger og hjemmebehandlinger med MD Formulations. Jeg hadde veldig mange i ansiktet og på ryggen. Legen/jordmor sa bare at det var normalt å få kviser, ingen tips om å få de vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå