Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det jo en norsk nettbutikk da, ikke utenlandsk. Så det er i grunnen ikke rettferdig å sammenligne med utenlandske og kalle den dyr. Blush har kjempegode priser, og er veldig billig til å være norsk, men selvfølgelig er det billigere i utlandet, er jo bare slik det er! :) Kan i grunnen ikke forvente at de norske nettbutikkene skal konkurrere med de utenlandske, da hadde de jo ikke tjent noen penger ;)

Og, sjokk og vantro, den ene JMO balsamen er billigere på blush enn den er på FU. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og, sjokk og vantro, den ene JMO balsamen er billigere på blush enn den er på FU. :ler:

Ja, noen ganger imponerer de veldig! Syns det er kjempebra jeg! Også liker jeg at de har så mange gode tilbud hele tiden. Hamstret mineralfoundation fra gloMinerals da de var på salg til 199kr stk. Det er billigere enn på de utenlandske nettbutikkene! Frakten var jo bare 29,- :D

Skrevet

Liker Blush veldig godt, har bestilt derfra én gang, og leveringstiden var imponerende kjapp- og siden jeg bare bestilte en flaske balsam, kom portoen på usle 29 kr. Men jeg savner enkelte hårprodukter, som Backcomb-sprayen fra Sexy Hair- den kan ikke bestiles fra utlandet (aerosol-spray), og er sinnsvakt dyr hos frisør, så fint om den fantes i en norsk nettbutikk- Blivakker har den, men jeg har aldri giddet å handle noe derfra, svindyr porto og ikke engang mulighet for å betale med kort- at de ikke etter flere år har ordnet med en så basic betalingsløsning som betaling med Visa, gjør meg så lite imponert at jeg boikotter i protest.

Men Blush kunnne godt satset litt mer på makeup også, de har bare de standard mineral-greiene, de kunne tatt inn noe litt mer spennende.

Skrevet

Helt enig, de kunne godt hatt mange flere merker, og enda bedre utvalg innen de forskjellige merkene. Håper det kommer etterhvert, nettbutikken er jo enda ganske ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...