Gjest Borghild Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Noen som har bestilt derfra? Er de seriøse og er det ekte varer? Det er jo veldig billig der. Men greit å høre litt rundt før man legger igjen en masse penger der.
Lykkelitenen Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Handlet der og er veldig fornøyd. Litt dyr frakt, men leveringen var rask og varene er ekte. Ikke en særlig butikk med tanke på utenlandske priser via netthandel, men bedre enn i butikk
Annie19 Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Eg har handla der, og er veldig fornøgd! Slik som ho over meg seier, så er frakta dyr. Meiner den var 100 kr, slik servicepakke. Tok ikkje mange dagane før produkta kom i posten heller.
Frua Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Jeg har handlet derifra og produktet var ekte og prisen var grei. Men så ble det masse problemer med leveringen så vet ikke om jeg tør å bestille derfra igjen.
Vill&Vakker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Har brukt denne siden mye, og den anbefales. Handler man over 1000 kr er det gratis frakt også.. Forholdsvis kort leveringstid, ca 3-7 dager.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Jeg har handlet derifra og produktet var ekte og prisen var grei. Men så ble det masse problemer med leveringen så vet ikke om jeg tør å bestille derfra igjen. Samme var det med min bestilling når jeg handlet derfra, opplevde at det faktisk gikk raskere å bestille fra England, noen fordeler burde det være ved å handle i norge, det bør gå raskt! Om det ikke gjør det er jo poenget borte, er mye billigere å bestille fra utlandet.
Frua Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Samme var det med min bestilling når jeg handlet derfra, opplevde at det faktisk gikk raskere å bestille fra England, noen fordeler burde det være ved å handle i norge, det bør gå raskt! Om det ikke gjør det er jo poenget borte, er mye billigere å bestille fra utlandet. Jeg var tom for alt nesten på likt og bestillte masse fra usa men det jeg trengte med en gang fra Blush.no. Varene fra usa kom lenge før de som ble sendt fra Norge og det er ganske utrolig..
lintin Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Noen som har bestilt derfra? Er de seriøse og er det ekte varer? Det er jo veldig billig der. Men greit å høre litt rundt før man legger igjen en masse penger der. Jeg har bestilt derfra og det er ekte varer:) Jeg bestilte for over 1000 kr og da var frakten gratis. Jeg hadde varene 2 virkedager etter bestilling så det er vel det raskeste jeg har opplevd med tanke på leveringstid. Så kan vel ikke si annet enn at servicen er upåklagelig:) Klem fra Linn
FruFryd Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 (endret) Forstår ikke hva dere mener med at frakten er dyr. Jeg bestilte fra der i dag (flere varer) og frakten ble 29 kr. Blir spennende å se hvor lang tid det tar. Gikk inn å sjekket ordrestatus, varene var sendt ved to tiden i dag Endret 5. august 2010 av FruFryd
Perledrøm Skrevet 6. august 2010 #11 Skrevet 6. august 2010 Jeg får de alltid kjemperaskt. Jeg vet at det var noe problemer med Posten for litt siden - kanskje dere var uheldige? TS: Ja, de er seriøse og varene er 100 % ekte Jeg skriver på bloggen til nettbutikken og har mye med Blush.no å gjøre.
Annie19 Skrevet 6. august 2010 #12 Skrevet 6. august 2010 Forstår ikke hva dere mener med at frakten er dyr. Jeg bestilte fra der i dag (flere varer) og frakten ble 29 kr. Blir spennende å se hvor lang tid det tar. Gikk inn å sjekket ordrestatus, varene var sendt ved to tiden i dag Hmm, kan jo vere at dei har fått negative tilbakemeldingar på fraktprisen slik at dei har endra det, eller at dei har ei kampanje eller noko. Eg bestilte i alle fall i byrjinga av juli, og då var det einaste fraktalternativet ein servicepakke som kosta 100 kr. Håpar i alle fall dei har endra fraktprisen, for då vil eg bestille der igjen når dei har slike kjekke supertilbod Er jo plutseleg ikkje tilbod lenger når frakten kostar 100 kr liksom.
Gjest Vampen Skrevet 6. august 2010 #13 Skrevet 6. august 2010 Hmm, kan jo vere at dei har fått negative tilbakemeldingar på fraktprisen slik at dei har endra det, eller at dei har ei kampanje eller noko. Eg bestilte i alle fall i byrjinga av juli, og då var det einaste fraktalternativet ein servicepakke som kosta 100 kr. Håpar i alle fall dei har endra fraktprisen, for då vil eg bestille der igjen når dei har slike kjekke supertilbod Er jo plutseleg ikkje tilbod lenger når frakten kostar 100 kr liksom. Jeg vil tro det har noe med vekt å gjøre. Kjøper du f. eks 750 ml Tigi shampoo og balsam, så er portoen dyrere enn om du kjøper f. eks en Eos lipbalm.
Annie19 Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 Jeg vil tro det har noe med vekt å gjøre. Kjøper du f. eks 750 ml Tigi shampoo og balsam, så er portoen dyrere enn om du kjøper f. eks en Eos lipbalm. Klart det, men i mitt tilfelle var servicepakke einaste alternativet. Var inne på sida no og la litt tilfeldige ting i handlekorga, og no såg eg at brevpost til 29 kr også er eit fraktalternativ. Supert
Gjest Vampen Skrevet 7. august 2010 #15 Skrevet 7. august 2010 Klart det, men i mitt tilfelle var servicepakke einaste alternativet. Var inne på sida no og la litt tilfeldige ting i handlekorga, og no såg eg at brevpost til 29 kr også er eit fraktalternativ. Supert Mulig de har endret på det, jeg vet ikke, men jeg betalte ihvertfall 29 kr porto i juli. Jeg syntes ihvertfall de har god pris på frakt, sånn som det er nå. En del små, norske nettbutikker bruker ferdig frankert konvolutt/eske, så da vil jo prisen avhenge av vekt, men også str. Over str/vekt x får man fortsatt bare servicepakke som eneste alternativ. Men man får ihvertfall en del småtteri til 29 kr i porto, så kan jeg heller handle stor flaske med shampoo og sånn i utenlandske butikker.
FruFryd Skrevet 11. august 2010 #16 Skrevet 11. august 2010 Jeg fikk varene mine i går (bestilte 5.aug) Så er fornøyd både med frakt og levering
Lilandry Skrevet 11. august 2010 #17 Skrevet 11. august 2010 Jeg har blitt veldig glad i denne nettbutikken! Har helt sluttet å handle hårproduktene mine fra Look Fantastic etter denne dukket opp. Finner det jeg vil ha til bra pris, gode tilbud og helt utrolig leveringstid!
Lilandry Skrevet 11. august 2010 #18 Skrevet 11. august 2010 (endret) *dobbelpost* Endret 11. august 2010 av Lilandry
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #19 Skrevet 12. august 2010 Helt grei side, men ikke særlig billig spør du meg. Skal du feks handle produkter fra Tigi så fåes de mye billigere på beautybay.com. Der koster en shampoo rundt 45 kr, og likedan for balsam, mens på blush.no koster dette gjerne 300.
Gjest Heidie Skrevet 12. august 2010 #20 Skrevet 12. august 2010 Helt grei side, men ikke særlig billig spør du meg. Skal du feks handle produkter fra Tigi så fåes de mye billigere på beautybay.com. Der koster en shampoo rundt 45 kr, og likedan for balsam, mens på blush.no koster dette gjerne 300. Nå er det jo en norsk nettbutikk da, ikke utenlandsk. Så det er i grunnen ikke rettferdig å sammenligne med utenlandske og kalle den dyr. Blush har kjempegode priser, og er veldig billig til å være norsk, men selvfølgelig er det billigere i utlandet, er jo bare slik det er! Kan i grunnen ikke forvente at de norske nettbutikkene skal konkurrere med de utenlandske, da hadde de jo ikke tjent noen penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå