Elze Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 Noen som vet hvor i Oslo man kan få kjøpt Cajun krydderblanding? Mener å ha sett dette i butikkene tidligere, men finner det ingen steder nå som jeg har lyst på :-?
Ling Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Jakobs på Holtet is a sure thing - ellers...; Ultra butikkene, skulle jeg tro...
Gjest Jamila Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 ICA butikkene har den, Skafferiet på Frogner har den.. husker ikke merket, men en grønn rund boks, ca 20 cm høy med rødt og hvitt merke på. Heter vel bare cajun-spicemix og gir en fin "piff".
natasha Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 Ultra har det iallefall, så det på lørdag. Tror også du finner det på Centra.
Ling Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 'Gutta på hau'en' også - mest sannsynlig...
Elze Skrevet 30. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2003 Takk for svar! Tenkte meg det, at det var å få tak i på Centra, Ultra o.l. Alle de butikkene som er en hel liten ekspedisjon unna for oss som ikke har bil .. Gutta på haugen skal jeg prøve først, for det er ikke så langt unna. Da blir det forhåpentligvis Cajun-mat på meg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå