Gå til innhold

All- Inclusive

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg inrømer det med en gang: Jeg har ikke vært i "syden" tidligere, men skal nå. (jeg blir med på en tur som noen andre i familien har Booket)

Der er det all inclusive. Betyr det også drikke til maten? og hva med evt bar/poolbar? Får man en G&T eller øl som all inclusive?

Jeg fannt ikke det spesifisert......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du skal, og hvordan hotellet ditt er, men har intrykk av at de fleste plasser med All inclusive har et bra tilbud.

Jeg bodde på hotell med all inclusive for første gang i fjor, og det var over all forventning!! Der var det store frokoster, med alle typer brød, rundstykker, sveler, pålegg og frukt. Til lunsj var det varmmat, og det var helt fantastisk mat, var som en middag. Middagen var minst ennå bedre.. Det var alt du kan tenke deg av kjøtt, pasta, ris, salater, gryter, fisk, snitzler, pizza, kebab, grillspyd.... Ja, u name it! + Masse kaker og andre søtsaker, samt fruktsalater, puddinger, mousseer osv til dessert - etter alle måltidene ;)

Det var også restaurant på stranda hvor vi kunne spise lunsj - gratis :)

Kokkene stod bak "diskene" med mat, så det ble nylaget mat hele tiden!

Drikke kan du gå å bestille deg i baren, alt mulig rart... + at det var drikkedispensere med kald drikke flere plasser både på hotellet og strana, med saft, juice, iste og vann.

Med andre ord: Det var fantastisk!!

Skal tilbake til samme plassen i år også (Tyrkia, Side), men på et annet hotell (Nazar har ikke avganger til dette hotellet i år), så håper det er like bra :)

Skrevet

Reiste til Tyrkia for litt over en måned siden og bodde på all inclusive-hotell. Det skal være spesifisert i reisevilkårene dine, men ihvertfall: på vårt hotell var alt av mat og drikke inkludert, også alkoholholdig drikke (øl, vin, champange, drinker etc), i tillegg til snacks, is, solsenger, håndklær osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Nabojenta
Skrevet

Var i Alanya på et all-inclusive hotel i Juni. På Hakdem BonApart.

Der var buffeten ganske dårlig, av mat så var det kun en middag du kunne velge i. Men igjen var det da masse tilbehør, riktig nok var all maten tyrkisk og ikke for den kresne.

Av alkohol var det inkludert Efes (øl), vin og tyrkisk sprit.

Skrevet

Stort sett så er det kun lokale drinker og øl som er inkludert når du har all-inclusive. Men det holder jo lenge det :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ts her: vil skal til hellas, og jeg banner sikkert i kirken nå, men jeg husker ikke hvor! :)

Jeg er 90% sikker at det var til Rodhos, men husker ikke navnet på hotellet! Fy skamme meg! :)

Lokale drinker, hva betyr det? Lokal variant av Gin/vodka osv? eller noe heeelt nyt og mystifistisk?

Og har det vært lett å skjønne forkjell på hva som er inkludert og ikke?

Skrevet

Lokale varer/drinker betyr rett og slett lokale varianter av f.eks gin og vodka. På vårt hotell var det lokale varianter av de fleste drinker du kunne få tak i, og i følge kjæresten min så smakte f.eks den lokale varianten Bailys helt likt som den orginiale. Vi opplevde ihvertfall at drinkene/alkoholen var generelt veldig bra, selv om det ikke var de orginale merkene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...