Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Hei! Er 34, single jente - og klar for barn! Hva ville dere ha gjort?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Japp, gått målrettet inn for å få et seriøst forhold og fått barn.
Steinar40 Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Først må du finne en bra mann du kan leve bra i sammen med. Høna (hanen) kommer før egget.
Sweetpea25 Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Kan ikke du melde deg frivillig da, Steinar40?
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 Hvis jeg er i samme situasjon om fire til fem års tid, er da 34/35 år, kommer jeg nok til å reise til Danmark og benytte sædbank, hvis alt ellers er ok med tanke på det helsemessige.
MissStiles Skrevet 31. juli 2010 #8 Skrevet 31. juli 2010 Hvis jeg er i samme situasjon om fire til fem års tid, er da 34/35 år, kommer jeg nok til å reise til Danmark og benytte sædbank, hvis alt ellers er ok med tanke på det helsemessige. Det samme har jeg begynt å tenke.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 31. juli 2010 #9 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hvis jeg er i samme situasjon om fire til fem års tid, er da 34/35 år, kommer jeg nok til å reise til Danmark og benytte sædbank, hvis alt ellers er ok med tanke på det helsemessige. Når ingen menn melder seg, så må jo Danmark være et kjekt alternativ. Endret 31. juli 2010 av gjestdeluxe
Steinar40 Skrevet 31. juli 2010 #10 Skrevet 31. juli 2010 Kan ikke du melde deg frivillig da, Steinar40? Ja, det syns du vel Det er ikke så enkelt vettu. Barn må ha et bra foreldreforhold å leve opp i, og derfor trengs det å etablere et seriøst og velfungerende parforhold først. Høna før egget. Dessuten er det ikke alltid så lurt å ta opp barn med mannfolk på feil tidspunkt
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #11 Skrevet 31. juli 2010 Dessuten er det ikke alltid så lurt å ta opp barn med mannfolk på feil tidspunkt Når er feil tidspunkt?
Steinar40 Skrevet 31. juli 2010 #12 Skrevet 31. juli 2010 Når er feil tidspunkt? Før man har et seriøst og velfungerende parforhold. Og det hjelper veldig godt på motivasjonen å være forelsket Som jo ikke er så veldig overraskende i grunnen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #13 Skrevet 31. juli 2010 Hvis jeg er i samme situasjon om fire til fem års tid, er da 34/35 år, kommer jeg nok til å reise til Danmark og benytte sædbank, hvis alt ellers er ok med tanke på det helsemessige. Jeg også
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #14 Skrevet 31. juli 2010 Jeg har sett jenter med profil på nettdatingsteder som ikke primært er på jakt etter en mann, men en "donor". Jeg aner jo ikke hvordan responsen er, men kan jo være verdt et forsøk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #15 Skrevet 1. august 2010 Først og fremst må du kutte ut prevensjon. I tillegg kan du prøve å skaffe en donor, og ta en tur til Danmark som flere her nevner. Jeg har begynt å tenke i de baner selv. Jeg er selv i siste halvdel av 20 årene og jeg har vært singel mange år selv om jeg har ønsket meg kjæreste lenge.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #16 Skrevet 1. august 2010 Uff, så trist det må være for barnet å vite at foreldrene ikke har ligget sammen en eneste gang men at mor ble inseminert som en ku. Glad det ikke er er meg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #17 Skrevet 1. august 2010 Å få barn uten en mann i bilde er rein kjær egoisme. ungen fortjener en mor og en far. ikke en mor som formerer seg av egoistiske tanker
waco Skrevet 1. august 2010 #18 Skrevet 1. august 2010 Kvinner drømmer jo om å skape barn til en alenemortilværelse.
Steinar40 Skrevet 1. august 2010 #19 Skrevet 1. august 2010 Først og fremst må du kutte ut prevensjon. I tillegg kan du prøve å skaffe en donor, og ta en tur til Danmark som flere her nevner. Jeg har begynt å tenke i de baner selv. Jeg er selv i siste halvdel av 20 årene og jeg har vært singel mange år selv om jeg har ønsket meg kjæreste lenge. Istedet for å tenke på å få en unge, så bør du altså heller konsentrere deg om å finne en bra mann først.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 1. august 2010 #20 Skrevet 1. august 2010 Det er ikke "bare bare" for alle å finne seg en partner. Alle tar det visst som en selvfølge at man kan jo bare finne seg en. Funker ikke slik. Om hun får barn via fertilitetsklinikk eller om hun finner seg en partner, får barn, mannen stikker av og lar hun være igjen alene med ansvar er da ett fett, Fins mange alene mødre og fedre. Blir merkelig nok mennesker av de ungene også. Jeg er strengt tatt ikke for produsering av unger i det store og det hele, men når folk først skal få barn, så får de gjøre det på måten de selv føler er rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå