Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Dette kommer til å bli et relativt langt og til dels rotete innlegg. Vær så sill å bær over med meg, jeg må bare få sortert dette. For å fortele kort om bakgrunnen så møtte jeg en fyr på byen for et noen mnd siden. Vi traff hverandre en del ganger ute, havnet på samme nach og hadde en god tone. Vi snakket en del på msn og sms, og det endte med at jeg ble med han hjem en kveld. I etterkant av det har vi vel blitt såkalte friends with benefits, der begge holdt fast på at ingen av oss var interessert i følelser. Fra min side var det hovedsaklig fordi jeg kommer til å flytte halve landet vekk om kort tid. Dette endret seg etterhvert og vi hadde en lang prat der begge innrømmet at det begynte å bli vanskelig å ha denne typen forhold, siden vi begynte å bli glad i hverandre. Han sa at han vurderte å avslutte forholdet, men det ble aldri noe av. Vi hadde en slags pause, eller hva jeg skal kalle det, for en ukes tid siden, der jeg merket at han ble kaldere mot meg. Nå har han imidlertidig snudd helt om igjen. Han sender meldinger bare for å si at han er glad i meg, og når vi er sammen oppfører vi oss som kjærester. Han snakker om meg til vennene sine og legger ikke sjul på at han liker meg. Kjemien mellom oss er fantastisk god, og i hadde situasjonen vært annerledes ville jeg ikke nølt med å bare kastet meg ut i det. Vi snakker sjeldent om at jeg kommer til å flytte, selv om det bare er en uke igjen. De gangene jeg nevner det virker han ubekymret og lite villig til å snakke om det. Etterhvert som jeg skriver så ser jeg hvor passiv jeg selv har vært i alt dette. Jeg har egentlig bare rettet meg etter hva han gjør, men jeg vet ikke om jeg synes dette er ok. Altså, jeg er veldig glad for at han er glad i meg, for jeg er veldig glad i han, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gripe an denne situasjonen. Jeg har vært forsiktig med å utrykke følelser, og sier sjeldent at jeg er glad i ham, og aldri på eget initiativ, ganske enkelt fordi jeg ikke aner hvor jeg har han. Vi har aldri snakket om noe seriøst forhold, og jeg vet ikke om det er en god idè å ta det opp i og med at jeg flytter uansett, og det ikke blir noe av i alle tilfeller på grunn av avstanden. Så jeg forstår bare ikke hva han mener skal skje. Skal vi fortsatt ha samme tone på msn og sms når jeg flytter? Hvor kom den helomvendingen fra? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp, for jeg vet ikke selv hva jeg vil skal skje videre og hvorfor han er slik nå på tampen av flyttingen. *sukk*
Gjest padawan Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 det er godt mulig han var kaldere mot deg siden han traff noen andre. siden det ikke funket var han tilbake til deg hvor det var trygt og godt.
Gjest Airi Chikako Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 det er godt mulig han var kaldere mot deg siden han traff noen andre. siden det ikke funket var han tilbake til deg hvor det var trygt og godt. Jesus. Folk her inne er veldig flinke til å lete aktivt etter noe å rakke ned på folk for. Det er ikke umulig at han har funnet noen andre, men det er ikke den sannsynlige grunnen. Den sannsynlige grunnen er at han trakk seg unna fordi han hadde begynt å få følelser for deg. Dette har han jo også innrømmet selv. Så ble det for vanskelig, da følelsene allerede er der, og nå er han tilbake for å nyte den tiden dere har igjen sammen. Kan ikke bare du også slå deg til ro med det? Du sier jo selv at du ikke vil ha noe seriøst, siden du skal flytte.
Gjest padawan Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Jesus. Folk her inne er veldig flinke til å lete aktivt etter noe å rakke ned på folk for. når noen skriver på et åpent forum og spør om råd til lignende problemer bør TS kunne tåle at det lanseres ulike "teorier" om hvorfor andre oppfører seg som de gjør. det har aldri vært min intensjon å rakke ned på TS men det var mine to cent på hvorfor fyren kan ha oppført seg som han gjorde.
Gjest Airi Chikako Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 (endret) når noen skriver på et åpent forum og spør om råd til lignende problemer bør TS kunne tåle at det lanseres ulike "teorier" om hvorfor andre oppfører seg som de gjør. det har aldri vært min intensjon å rakke ned på TS men det var mine to cent på hvorfor fyren kan ha oppført seg som han gjorde. Jeg bare skjønner ikke hvorfor DET var det første du tenkte at grunnen kunne være - for det ligger ikke i kortene, sånn jeg leser situasjonen. Det handler ikke om at jeg syntes det var ufint, men om at jeg syntes det ikke var mest sannsynlig... Endret 6. august 2010 av Airi Chikako
Gjest padawan Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 det var det første som falt inn i hodet mitt så da tenker vi to helt ulikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå