Stefan Skrevet 31. juli 2010 #21 Skrevet 31. juli 2010 Er vell bare å være ærlig å innse at noen foretrekker større enn det partner kan tilby .Tror det ligger instinktivt i alle kvinner .Også helt ubevisst - uten at vi tenker over det . Vi kvinner skiller blant annet vinnerne fra taperne av menn - via våre orgasmer som forteller oss det ubevisst hvem som er vinnerne av mennene vi ligger med . Evolusjonsmessig - også i dyreriket faktisk . Hanner med " for lite utstyr " har parringsvansker, det har jeg sett ofte ...Og får det ikke til , selv om de vil og prøver å parre seg med hunnene .Det er sant .Er vokst opp på gård . Noen okser har for liten penis til å klare å ha sex med kuene naturlig . Når hannen ikke får til å parre ofte pga veldig liten penis som ikke når frem - bruker menneskene likevell sæden hans og hjelper til ved KUNSTIG INSEMINERING ... Hanner med normalt godt utstyr og stort utstyr ..vinner i naturen i alle arter .De er også større , sterkere , mer maskuline typer ...enn de med små peniser ...Damene vil velge vinnerne . Mennesker ut fra andre egenskaper ... Noe rett og en del merkelig her. Det er soleklart at enkelte kvinner tenker som deg. Som faktisk tror tilfredsstillelse ligger i størrelsen. Det er klart. Store forskjeller i størrelsen når mann møter kvinne, vil bety problemer. Da har tilnærmingen alt å si. Det tok litt tid før kompisen min og dama hans fikk det til å fungere skikkelig, men de gjorde det, og de har veldig tilfredsstillende sex nå. Til tross for at han er ganske så liten der nede. Og hun kunne fått omtrent hvilken som helst mann. Så jeg kjøper ikke dine teorier. Heldigvis har mennesket en kraft i å kunne bestemme partner utifra en del fler kriterier enn dyrene. Og i naturen betyr penisstørrelse nada. Der går det rett og slett på rå styrke. Kroppsstørrelse har ingenting med penisstørrelse å gjøre. Heller ikke i naturen.
womenwomen Skrevet 31. juli 2010 #22 Skrevet 31. juli 2010 Noe rett og en del merkelig her. Det er soleklart at enkelte kvinner tenker som deg. Som faktisk tror tilfredsstillelse ligger i størrelsen. Det er klart. Store forskjeller i størrelsen når mann møter kvinne, vil bety problemer. Da har tilnærmingen alt å si. Det tok litt tid før kompisen min og dama hans fikk det til å fungere skikkelig, men de gjorde det, og de har veldig tilfredsstillende sex nå. Til tross for at han er ganske så liten der nede. Og hun kunne fått omtrent hvilken som helst mann. Så jeg kjøper ikke dine teorier. Heldigvis har mennesket en kraft i å kunne bestemme partner utifra en del fler kriterier enn dyrene. Og i naturen betyr penisstørrelse nada. Der går det rett og slett på rå styrke. Kroppsstørrelse har ingenting med penisstørrelse å gjøre. Heller ikke i naturen. I naturen betyr størrelsen mer enn i menneskeverden ...ikke har de dildoer og de kan ikke inseminere seg selv ...Størrelsen har en viktig rolle i naturen- de er helt avhengig av et akseptabelt utstyr for å klare naturlig parring . Noe annet er å fornekte virkeligheten . Mennesker velger partner ut fra et bredt spekter av OGSÅ ANDRE egenskaper .Som tilfeldigheter i hvem man forelsker seg i ...da godtar man vanligvis små lyter . Det går på styrke ja ...de sterkeste mennene har også vanligvis større penis ...
womenwomen Skrevet 31. juli 2010 #23 Skrevet 31. juli 2010 Noe rett og en del merkelig her. Det er soleklart at enkelte kvinner tenker som deg. Som faktisk tror tilfredsstillelse ligger i størrelsen. Det er klart. Store forskjeller i størrelsen når mann møter kvinne, vil bety problemer. Da har tilnærmingen alt å si. Det tok litt tid før kompisen min og dama hans fikk det til å fungere skikkelig, men de gjorde det, og de har veldig tilfredsstillende sex nå. Til tross for at han er ganske så liten der nede. Og hun kunne fått omtrent hvilken som helst mann. Så jeg kjøper ikke dine teorier. Heldigvis har mennesket en kraft i å kunne bestemme partner utifra en del fler kriterier enn dyrene. Og i naturen betyr penisstørrelse nada. Der går det rett og slett på rå styrke. Kroppsstørrelse har ingenting med penisstørrelse å gjøre. Heller ikke i naturen. I naturen betyr størrelsen mer enn i menneskeverden ...ikke har de dildoer og de kan ikke inseminere seg selv ...Størrelsen har en viktig rolle i naturen- de er helt avhengig av et akseptabelt utstyr for å klare naturlig parring . Noe annet er å fornekte virkeligheten . Mennesker velger partner ut fra et bredt spekter av OGSÅ ANDRE egenskaper .Som tilfeldigheter i hvem man forelsker seg i ...da godtar man vanligvis små lyter . Det går på styrke ja ...de sterkeste mennene har også vanligvis større penis ...
Stefan Skrevet 31. juli 2010 #24 Skrevet 31. juli 2010 Når det gjelder gorillaer, som forresten er ustyrt med 3-4 cm penis, går alt på størrelse. Kroppstørrelse. Ikke penis. Om de ikke blir enige om hvem som er størst, denger de løs på hverandre, til de vet hvem som er sjefen. Denne kan pare seg med de hunnene han vil. Og de tar imot velvillig. Uavhengig av penisstørrelsen. Jeg våger å påstå at siden mennesket har den største penisen blant primatene i forhold til kroppsstørrelse, er det nettopp fordi størrelsen betyr mest for oss mennesker. Evolusjonen er fantastisk slik. Fortsetter det slik, vil alle menn i fremtiden ha betydelige balanseproblemer.
womenwomen Skrevet 31. juli 2010 #25 Skrevet 31. juli 2010 Når det gjelder gorillaer, som forresten er ustyrt med 3-4 cm penis, går alt på størrelse. Kroppstørrelse. Ikke penis. Om de ikke blir enige om hvem som er størst, denger de løs på hverandre, til de vet hvem som er sjefen. Denne kan pare seg med de hunnene han vil. Og de tar imot velvillig. Uavhengig av penisstørrelsen. Jeg våger å påstå at siden mennesket har den største penisen blant primatene i forhold til kroppsstørrelse, er det nettopp fordi størrelsen betyr mest for oss mennesker. Evolusjonen er fantastisk slik. Fortsetter det slik, vil alle menn i fremtiden ha betydelige balanseproblemer. Men dyr med avvikende liten penis - klarer ikke å parre seg naturlig , de blir skremt vekk av andre hanner , de er mindre villige til å kjempe seg frem osv . De treffer ikke hullet , de kommer ikke langt nok inn , de klarer ikke å henge seg fast / låse seg fast i vagina , det forhindrer utløsning hos hannen og sæduttømming . De ramler UT istede for å få " heng " og sæden spilles ut på bakken til ingen nytte , dersom de i det hele tatt får utløsning .Så da er innseminering eneste utvei - om man vil bruke DEN oksen . Ja apehunnen tar nok villig imot - dersom vinneren i slosskampen " får til " å parre henne da . Slettes ikke sikkert - om han er bitte liten der nede ... Noe jeg ikke tror skjer i naturen ( der er de ok utstyrt , de som får parret seg , naturlig seleksjon ) Usansynlig at de sterkeste og mest matcho hannene skulle være utstyrt nesten som en kvinne ...der nede ... Styrke har med testosteron å gjøre .De må nok ha ok mengder testosteron - for å bli utstyrt som en normal mann ...
Stefan Skrevet 31. juli 2010 #26 Skrevet 31. juli 2010 Men dyr med avvikende liten penis - klarer ikke å parre seg naturlig , de blir skremt vekk av andre hanner , de er mindre villige til å kjempe seg frem osv . De treffer ikke hullet , de kommer ikke langt nok inn , de klarer ikke å henge seg fast / låse seg fast i vagina , det forhindrer utløsning hos hannen og sæduttømming . De ramler UT istede for å få " heng " og sæden spilles ut på bakken til ingen nytte , dersom de i det hele tatt får utløsning .Så da er innseminering eneste utvei - om man vil bruke DEN oksen . Ja apehunnen tar nok villig imot - dersom vinneren i slosskampen " får til " å parre henne da . Slettes ikke sikkert - om han er bitte liten der nede ... Noe jeg ikke tror skjer i naturen ( der er de ok utstyrt , de som får parret seg , naturlig seleksjon ) Usansynlig at de sterkeste og mest matcho hannene skulle være utstyrt nesten som en kvinne ...der nede ... Styrke har med testosteron å gjøre .De må nok ha ok mengder testosteron - for å bli utstyrt som en normal mann ... Det må en utrolig liten penis til for å ikke kunne brukes som forplantingsorgan. Og jeg kan love deg at kompisen min med liten penis, er langt mer mann enn de fleste du har møtt. Han har ikke mangel på testosteron, det skal jeg love deg.
womenwomen Skrevet 31. juli 2010 #27 Skrevet 31. juli 2010 Det må en utrolig liten penis til for å ikke kunne brukes som forplantingsorgan. Og jeg kan love deg at kompisen min med liten penis, er langt mer mann enn de fleste du har møtt. Han har ikke mangel på testosteron, det skal jeg love deg. Kan så være - men er sikkert ikke så vanlig . De menn jeg har møtt som har uvanlig liten penis , var gutter med normal høyde , men nesten uten skjeggvekst ...babyface .. Men hvem tenker på det i en alder av 20 ...trodde de var nybarbert jeg - derfor ingen skjegg å se ...he he Menn med mer maskuline trekk , kraftig skjeggvekst osv - er vanligvis normalt til veldig godt utstyrt .Og høye menn , store menn ..
Stefan Skrevet 31. juli 2010 #28 Skrevet 31. juli 2010 Kan så være - men er sikkert ikke så vanlig . De menn jeg har møtt som har uvanlig liten penis , var gutter med normal høyde , men nesten uten skjeggvekst ...babyface .. Men hvem tenker på det i en alder av 20 ...trodde de var nybarbert jeg - derfor ingen skjegg å se ...he he Menn med mer maskuline trekk , kraftig skjeggvekst osv - er vanligvis normalt til veldig godt utstyrt .Og høye menn , store menn .. Da har du nok mindre erfaring enn du gir uttrykk for. Det er ingenting som kan fortelle en manns penislengde og tykkelse, utenom penisen selv. Kompisen min har store hender, skikkelig skjeggvekst om han lar det gro, masse hår på kroppen, store føtter, han er høy og kraftig.... men han har det du vil kalle for liten penis.
womenwomen Skrevet 31. juli 2010 #29 Skrevet 31. juli 2010 Da har du nok mindre erfaring enn du gir uttrykk for. Det er ingenting som kan fortelle en manns penislengde og tykkelse, utenom penisen selv. Kompisen min har store hender, skikkelig skjeggvekst om han lar det gro, masse hår på kroppen, store føtter, han er høy og kraftig.... men han har det du vil kalle for liten penis. Myte - jeg tror menn med litt brede hofter og skuldre er ganske godt utstyrt ...selv om jeg liker smale hofter best på dem .Er kroppen bred , skuldre og hofter = godt utstyrt . Jeg tror også at menn som er høye - er godt utstyrt . Begge deler er opphissende for meg ,blir rett og slett kåt av slike menn - en manns bredde og høyde ..latterlige instinkter ? Uten noe hensikt annet enn å LURE MEG .... til å tro han er " deilig ? " Som oftest blir jeg ikke lurt ...uhyre skjelden .
Gjest ts Skrevet 31. juli 2010 #30 Skrevet 31. juli 2010 Myte - jeg tror menn med litt brede hofter og skuldre er ganske godt utstyrt ...selv om jeg liker smale hofter best på dem .Er kroppen bred , skuldre og hofter = godt utstyrt . Jeg tror også at menn som er høye - er godt utstyrt . Begge deler er opphissende for meg ,blir rett og slett kåt av slike menn - en manns bredde og høyde ..latterlige instinkter ? Uten noe hensikt annet enn å LURE MEG .... til å tro han er " deilig ? " Som oftest blir jeg ikke lurt ...uhyre skjelden . Takk for at du har ødelagt nok en tråd WW. Kan du ikke holde deg til tema, så kan du poste dine nedlatende kommentarer om menn i din egen tråd. Det er faktisk ikke så mange her inne som er interessert i å lese skribleriene dine i enhver tråd når man egentlig lurte på noe helt annet. Og ja Stefan, dette gjelder i viss grad dine innlegg her også. Foreslår at du tar debatten med WW videre i en annen tråd.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #31 Skrevet 31. juli 2010 Jeg kan svare for meg selv. Jeg har en oppblåsbar dildo, som kan bli ganske så stor, mye større enn mannen min. Han vet jeg har den, har sett den også, og synes det var helt greit. Jeg bruker den kun alene. Jeg synes det er spennende med en stor dildo, å se hva jeg faktisk klarer. Når vi har sex så er det mye mere deilig enn å leke med dildoen, for å ha sex med en mann er jo noe helt annet. Hadde mannen min følt seg truet av dildoen så hadde jeg vel kvittet meg med den, men ikke uten en skikkelig prat først, for å fortelle hvorfor jeg har den og at han er så mye bedre å ha sex med. Menn trenger ikke å føle seg truet av en dildo, for det kan virkelig ikke sammenlignes med å ha sex med en mann, men jeg kan samtidig skjønne hva dere tenker. Men kommunikasjon er viktig.
womenwomen Skrevet 31. juli 2010 #32 Skrevet 31. juli 2010 Takk for at du har ødelagt nok en tråd WW. Kan du ikke holde deg til tema, så kan du poste dine nedlatende kommentarer om menn i din egen tråd. Det er faktisk ikke så mange her inne som er interessert i å lese skribleriene dine i enhver tråd når man egentlig lurte på noe helt annet. Og ja Stefan, dette gjelder i viss grad dine innlegg her også. Foreslår at du tar debatten med WW videre i en annen tråd. Sorry TS ! Men Stefan og ww fant så godt tonen i din tråd her inne ...he he Det er sånt som skjer det . Men TS - ingen dildo kan erstatte deg av kjøtt og blod . Uansett hvor stor den er . Dildoer er KALDE ...de besvarer ikke begjæret ...som en penis gjør så tydelig ... Så kos deg med det TS . Hun foretrekker nok deg fremfor dildo sex .Hvor ofte bruker dama de dildo da ? Og hvor ofte har dere sex ? Blir det mindre sex på deg nå som hun har dildo ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå