Cand alt Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Går det ann å være lat og samtidig ha støv på hjernen?
I.am.me Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Selvsagt! Hvis du er så lat at du sitter i ro heletiden og støver ned ;D
Jinta Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Man kan i hvertfall være deprimert og ikke orke å gjøre noe og fortsatt ha støv på hjernen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Det kan jeg ikke svare deg på, men jeg kan fortelle deg at det går an å være jævlig, jævlig utslitt nesten hele tida og likevel ha lettere tvangstanker om at det må være ryddig.
Green Lady Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Selvsagt! Hvis du er så lat at du sitter i ro heletiden og støver ned ;D Haha, det var dagens
Gjest Belle Gunnes Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Jepps jeg er et levende bevis på det... men nuh jæklar nuh skal det vaskes.
Cand alt Skrevet 14. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2010 Hmm, ser på det som en selvmotsigelse...
Gjest Sobril Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Ja, absolutt. Jeg spyr av å ha det støvete, men har til tider store problemer med å ta tak i støvsuger'n.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 Jeg er inne i en periode der jeg slett ikke har det bra. Depresjon. Eneste plassen jeg fungerer er på arbeid. Når jeg kommer hjem, vil jeg helst bare sitte i en stol eller sove, sove. Har aldri tålt rot og støv rundt meg. Gjør ikke det nå heller. Klarer holde det nokså ryddig, men støv og skitt? Gær i skippertak der jeg er helt utslitt etterpå. Kan finne ut at nå MÅ jeg støvsuge. Henter frem støvsugeren, finner ut at jeg må sette meg litt. Etter å ha snublet i støvsugeren i 14 dager, finner jeg ut at det er best å sette den på plass slik at jeg ikke skader meg. (satt litt på spissen)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå