Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 For et par dager siden satt jeg og min samboer oss ned for å snakke om forholdet vårt. Han sa han syns vi hadde glidd fra hverandre det siste året. jeg skal være enig i det. Men så sier han også det at vi aldri finne på ting sammen, fordi vi har helt forskjellige interesser. Jeg har alltid prøvd åvise interesse for det han gjør og jeg liker veldig godt å være med han når han feks tar bilder, ser på fotball osv Jeg føler han har glidd mere fra meg for han er ikke så kjærlig og "kosete" som før. Merket også at han stoppet å si at han elsker meg, jeg var alltid først til å si det. Han sier han fortsatt har følelser for meg, men at vi må ordne opp i dett. jeg er selvfølgelig helt enig, men jeg elsker han så høyt og er livredd for at dette skal ta slutt nå. Vi har vært sammen i 4 år snart. vi har bodd sammen i tre av årene. Har dere noen tips om hvordan vi kan få ting til å fungere igjen. For jeg vil ikke gi slipp på han uten at jeg har forsøkt å redde forholdet
LineGourmet Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Man kan f.eks finne en ny felles hobby. Ta et kurs eller noe..
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 DU kan ikke redde forholdet alene. Forholdet kan ikke reddes ved at DU forandrer deg. Det går ikke. DERE må jobbe sammen og være enige. Ellers kan du flytte med en gang.
Remagen2 Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Tusen takk for svar. vi er begge enige om at vi skal prøve å redde forholdet. vi får nok prøve å finne en felles ting som begge liker. Men er ikke alltid like lett det heller.
Plommetreet Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Kommunikasjon er alltid viktig. Jeg deler heller ikke så mange av min kjæres interesser. Vi er glade i kafebesøk, men ellers er vi ikke oppatt av de samme tingene. Så dere MÅ ikke ha samme interesser. Snakk med hverandre. Sett av tid til å gå på kino eller leie en film, laffe mat sammen, gå en tur. Sånne ting. Det kan kanskje bli litt anstrengt til å begynne med, men ikke gi opp for det.
Beauté Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 HELT enig i dette. Det trengs to for å danse tango. Du kan ikke forandre deg uten at han er med på det. Samarbeid må til. Lykke til. DU kan ikke redde forholdet alene. Forholdet kan ikke reddes ved at DU forandrer deg. Det går ikke. DERE må jobbe sammen og være enige. Ellers kan du flytte med en gang.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 da var det over Han hadde ikke troa på at det kunne bli oss to i fremtiden og han hadde ikke de samme sterke følelsene for meg Jeg hadde jo på følelsen at det ville skje, men ddet kom som ett sjokk alikevell Nå er jeg sliten etter alle tårer. Håper jeg kommer meg videre etterhvert. Dette er så vanskelig. Spesielt når han jeg er så utrolig glad i ikke kan trøste meg.
Gjest tronder Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Huff da, men sånt skjer av og til. Ta deg en uke eller 3 og få ut alt. Så er det bare å heve hodet å fortsette livet. JA du vil komme deg over han. Trenger ikke å stresse med det. Lykke til videre, og vær glad han gjorde det slutt sånn at du kan finne en som er glad i deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå