Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Som tittelen sier er jeg altså eksibisjonist og lurer egentlig på hva folk tenker om det. Når jeg kler av meg og jeg vet noen vil se på så får jeg et voldsomt kick, men bare når kvinner ser på, får ikke noe ut av et mannlig "publikum". Å kle av seg for et kvinnelig publikum er blant mine vanligste fantasier, og jeg har derfor tenkt tanken på å bli profesjonell stripper. Jeg tror jeg har kroppen til det, men det blir nok likevel med tanken. Jeg er ganske flau over å ha slike tanker, og dette er ikke akkurat noe jeg deler med mine venner. Hvordan ser dere egentlig på folk som har en eksibisjonistisk side i seg? Hvordan skal jeg best mulig utøve denne siden i meg uten å bli oppfattet som pervers? Bare for å være klar på en ting, jeg har aldri blottet for noen uoppfordret, det må være jenta selv som har lyst og tar initiativ til å se på.
Stefan Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 De fleste har vel en liten ekhibisjonistisk side, vil jeg tro, så du er ikke alene om dette. Så lenge du ikke "påtvinger" noen til å ta del i fetisjen din, er det heller ikke noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå