Gå til innhold

Er det alltid et darlig tegn hvis han ringte om natten pa byen?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

I know at det vanligvis er det, selv om jeg foler at jeg ikke har gitt ham noen grunner til aa ikke respektere meg og behandle meg som en bootycall. Vi kjenner hverandre via jobb, aldri hatt sex, men flortet.

Han har samboer og det er ekstremt viktig for ham aa vaere trofast (sier han). Uansett, i har hatt litt sporadisk kontakt, men det er noe mellom oss, en tiltrekning, en kjemi, kall det hva du vil. Jeg er opptatt med en annen mann(han vet), han har samboer og likevel saa faar jeg en telefon kl 1 paa natten igaar. Foler jeg ble dritirritert og spurte ham hvorfor han ringte saa seint? Han var paa byen alene og ville treffes. Tror ikke det var sex han tenkte paa faktisk. Jeg har selv ringt ham fra byen en gang, rundt kl. 1 ogsaa.

Naar vi treffes, snakker vi 3 timer paa rad om alt mellom himmel og jord, foles nesten som om vi er soulmates. Han har ogsaa sagt at han er veldig usikker paa sitt forhold med damen..

Uansett, det jeg vil frem til: er det alltid slik at hvis en mann ringer fra byen, midt paa natten er det en bootycall? Hvis ja, skal jeg bare begrave tanken altsaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe

Han har samboer og det er ekstremt viktig for ham aa vaere trofast (sier han). Uansett, i har hatt litt sporadisk kontakt, men det er noe mellom oss, en tiltrekning, en kjemi, kall det hva du vil. Jeg er opptatt med en annen mann(han vet), han har samboer og likevel saa faar jeg en telefon kl 1 paa natten igaar. Foler jeg ble dritirritert og spurte ham hvorfor han ringte saa seint? Han var paa byen alene og ville treffes.

Uansett, det jeg vil frem til: er det alltid slik at hvis en mann ringer fra byen, midt paa natten er det en bootycall? Hvis ja, skal jeg bare begrave tanken altsaa...

Sikkert ikke alltid alltid, men nesten alltid. Han har det nok i baktankene og ringer ikke uten en grunn, som ofte er sex.

Om det er "ekstremt viktig" for ham å være trofast er ikke det første man gjør å ringe andre kvinner om natten når de "føler seg ensomme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Sikkert ikke alltid alltid, men nesten alltid. Han har det nok i baktankene og ringer ikke uten en grunn, som ofte er sex.

Om det er "ekstremt viktig" for ham å være trofast er ikke det første man gjør å ringe andre kvinner om natten når de "føler seg ensomme".

ts her

ikke sant..

men samtidig er jeg litt fornaermet, fordi jeg foler jeg ikke har gjort noe for aa bli plassert i bootycallkategorien. Jeg har oppfort meg respektabelt rundt ham og er faktisk litt forbannet naa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her

ikke sant..

men samtidig er jeg litt fornaermet, fordi jeg foler jeg ikke har gjort noe for aa bli plassert i bootycallkategorien. Jeg har oppfort meg respektabelt rundt ham og er faktisk litt forbannet naa.

Hva faen, er du helt blåst!?

Du har jo ringt ham ifra byen kl 1 på natta selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...