Gå til innhold

Gave til forloverene?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å gi gave til forloverne på bryllupsdagen? Evt hva har dere gitt/ tenkt å gi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg egentlig ikke tenkt så mye over. Jeg aner faktisk ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg g mavine to forlovere en bildebok med historier og masse bilder av oss når jegspurte om de ville være forlovere. I boken har jeg også skrevet mye om hva vårt vennskap betyr for meg. Når jeg var forlover i 2005 fikk jeg et kjede med matchende øredobber morgenen etter bryllupet av bruden. Herreforloveren fikk ingen gave

Skrevet

Det lurer jeg også på. Har aldri hørt om det før da...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi ga ikke gave til forloverne våre da vi giftet oss nylig. Jeg betalte imidlertid for forlover hos frisøren på bryllupsdagen (hår og sminke), og mannen betalte for sin forlovers antrekk som han ville leie.

Mannen har vært forlover to ganger tidligere, og fikk ikke noe noen av gangene.

Jeg skal være forlover neste år, og håper virkelig ikke bruden vil bruke tid eller penger for å kjøpe noe til meg i den anledning.

Å være forlover er en ære og et privilegium og en venninnegest. Jeg forstår ikke helt hvorfor man skal få noe for å være det.

Skrevet

Mine to forlovere fikk hvert sitt smykke...ikke likt, men som passet hver av dem...

Forloveren til mannen fikk en slipsnål i gull....slik at mannen og forloveren hadde like...

Skrevet

Min forlover fikk kombinert forlovergave og 30-årsgave. Jeg spesialbestilte en håndlaget (DRITLEKKER) veske i svart kalveskinn, hvor de "stemplet" navnet hennes og fødselsdatoen på innsiden. Jeg kjenner veskedesigneren, så fikk lov til å ta det på avbetaling (rentefritt), og visste at hun hadde vært på hjemmesiden hans og siklet på den veskemodellen:)

Skrevet

Håper ikke det er vanlig for jeg har vært gift i noen år og ga ikke noe :sjenert:

Skrevet

Vi hadde lyst til å gi forloverne våre en liten oppmerksomhet som takk for at de stilte opp og hjalp oss såpass mye, spesielt min forlover var helt utrolig. Hun fikk en liten spapakke med masse herlige såper og kremer, vin og sjokolade og andre herlige saker, og mannens forlover (som jobber på pub og er interessert i øl) fikk en pakke med vinmonopolet-øl. Falt veldig i smak hos begge, og selv om det ikke ble dyre gaver tror jeg begge satte pris på den lille ekstra takken fra oss :)

Skrevet

Vi gav ikke gaver til noen av forloverne våre. De fikk 'bare' en personlig hilsen i etterkant av bryllupet. Nå hadde de i praksis ingen andre oppgaver enn å faktisk signere et papir, alt det praktiske ordnet vi selv. De valgte begge å holde tale.

Det slo meg ikke at de skulle ha noen gave for det der og da i alle fall. Mot jul får de en flaske vin og noe hjemmebakst hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...