Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #1 Skrevet 31. juli 2010 Jeg møter en fyr innimellom og noen ganger ser vi film, andre ganger har vi sex. Jeg vet ikke om jeg ønsker at det skal bli noe mer men likevel er jeg sikker på at vi kommer til å møtes en del fremover. Uansett: dette er mitt problem: Jeg ble voldtatt for et par år siden og pga dette er det veldig (virkelig VELDIG) vanskelig for meg å si ifra om det er noe jeg ikke liker eller ikke vil når det kommer til sex. Mannen jeg treffer litt nå vet at dette skjedde og at det gjør at ting er vanskeligere for meg men han vet ikke så mye mer enn det for jeg har ikke villet snakke så mye om det. Men her er greia: to ganger har vi nå hatt litt analsex også og jeg liker det virkelig ikke. Jeg syns det er vondt, ekkelt, jeg er kjempenervøs for søl og alt.. så jeg orker virkelig ikke å gjøre det med ham en gang til. Men han spurte jo første gangen og jeg sa jo ja! Fordi jeg ikke turte å si nei. Så han tror jo selvsagt at jeg vil dette. Han er virkelig en kjempefin fyr som bruker så masse tid og energi på meg og jeg er helt sikker på at han ikke kommer til å vise noen sure miner om jeg sier ifra at jeg ikke ønsker akkurat det mer. Problemet er at jeg virkelig ikke vet hvordan jeg skal si dette og det gjør meg gal!! Jeg vil ikke at han skal føle seg fæl siden vi har gjort det to ganger allerede og han finner plutselig ut at jeg ikkke egentlig ville. Menn, hvordan ville dere ha ønsket å høre dette uten at det blir for negativt? Jeg vil ikke være alt for dønn seriøs men heller ikke si det litt tullete og han faktisk ikke oppfatter at jeg mener det for da vet jeg at jeg hvertfall ikke kommer til å tørre å si noe mer.. HJEEEELP?
Kråkesaks Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 I enhver relasjon er kommunikasjon alfa omega. Ikke si ja når du mener nei. Ta en ordentlig prat med han om at dette liker du ikke. Lurer han på hvorfor du sa ja, forteller du bare at du var redd for å si hva du egentlig mente. Menn er ikke noen mystiske tankelesere, man må snakke med dem.
Gjest Anonym Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 Bare påberop deg hemorider og magesjau hver gang han tar opp temaet, så skal du nok se at han mister lysten
Gjest Gorgonzola Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 Lytt til hva poteten sa, dette går nok helt fint skal du se. Ikke konstruér for mye på forhånd i hodet ditt, si det rett ut med hyggelig språkvalg.
womenwomen Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Jeg møter en fyr innimellom og noen ganger ser vi film, andre ganger har vi sex. Jeg vet ikke om jeg ønsker at det skal bli noe mer men likevel er jeg sikker på at vi kommer til å møtes en del fremover. Uansett: dette er mitt problem: Jeg ble voldtatt for et par år siden og pga dette er det veldig (virkelig VELDIG) vanskelig for meg å si ifra om det er noe jeg ikke liker eller ikke vil når det kommer til sex. Mannen jeg treffer litt nå vet at dette skjedde og at det gjør at ting er vanskeligere for meg men han vet ikke så mye mer enn det for jeg har ikke villet snakke så mye om det. Men her er greia: to ganger har vi nå hatt litt analsex også og jeg liker det virkelig ikke. Jeg syns det er vondt, ekkelt, jeg er kjempenervøs for søl og alt.. så jeg orker virkelig ikke å gjøre det med ham en gang til. Men han spurte jo første gangen og jeg sa jo ja! Fordi jeg ikke turte å si nei. Så han tror jo selvsagt at jeg vil dette. Han er virkelig en kjempefin fyr som bruker så masse tid og energi på meg og jeg er helt sikker på at han ikke kommer til å vise noen sure miner om jeg sier ifra at jeg ikke ønsker akkurat det mer. Problemet er at jeg virkelig ikke vet hvordan jeg skal si dette og det gjør meg gal!! Jeg vil ikke at han skal føle seg fæl siden vi har gjort det to ganger allerede og han finner plutselig ut at jeg ikkke egentlig ville. Menn, hvordan ville dere ha ønsket å høre dette uten at det blir for negativt? Jeg vil ikke være alt for dønn seriøs men heller ikke si det litt tullete og han faktisk ikke oppfatter at jeg mener det for da vet jeg at jeg hvertfall ikke kommer til å tørre å si noe mer.. HJEEEELP? Menn er jo fryktelig enkle skapninger ...he he Så det som fungerer best tror jeg i din situasjon - er en virkelig " KORT og presis beskjed " , og helt direkte komme til saken det gjelder ....uten masse snikk snakk og unskyldninger utenom saken det gjelder ....som er så typisk kvinner , det bare forvirrer han . Har du vanskelig for å si det face to face til han eller avvise han når han " vil " direkte - må du komme han i forkjøpet - så han ikke prøver seg på det engang , neste gang du ser han . Du KAN bruke den " feige måten " menn selv tyr til ....TESTMELDING PÅ MOBILEN ? EKS : Hei kjære - gleder meg til å se deg til helgen - men analsex er virkelig ingenting jeg liker... har jeg funnet ut ...Klem fra deg .. Du trenger ikke si noe mer . Ferdig med det . Neste gang han kommer - vil han sikkert late som ingenting og ikke spørre om analsex noe mer . Da slipper du å avvise han senere . Siden du har problemer med det .Og du slipper si det face to face ... Er jo veldig enkelt ...å bare si det slik - via en kort sms . ( Jeg hadde sagt det face to face uten problem -men siden du ikke tør det ..foreslår jeg dette i stede .)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå