Gå til innhold

Gidder jeg...?

Gjest littlei

Anbefalte innlegg

Gjest littlei

Jeg har møtt en fyr, og har vel fallt litt for han tror jeg.. Problemet er at han sjelden tar kontakt..! Jeg VET han er interessert (går ihvertfall ut ifra det, han gjør og sier ting han neppe hadde gjort hvis ikke), men han tar veldig sjeldent kontakt på eget intiativ. Vet han har hatt det ekstremt travelt i det siste, men han virker til å være typen som ringer først når han VIRKELIG har god tid og ikke noe annet å gjøre på.. Hender også han sier "ringer senere jeg, snuppa!", så hører jeg ikke noe før kanskje en dag eller to senere.. OK, jeg har inntrykk av at noen menn bare er sånn.. Men orker jeg en fremtid med en mann som bare gir lyd fra seg nå og da? Hvis jeg skal inn i et forhold vil jeg at han skal vise at jeg faktisk betyr noe. Jeg har ingen interesse av å gjøre meg kostbar, men jeg vil jo at han skal jobbe LITT for meg om ikke annet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe som heter kommunikasjon her i verden :gjeiper: Du kan jo snakke med ham om det :fnise: Kansje det fixer seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han hadde vært interessert, ville han tatt kontakt. Kanskje han bare vil ha deg på gress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mannfolk er bare sånn. Samme med oss kvinner. Behøver ikke å ligge noe bak det, men du kan jo nevne at det er lov å bruke teleofnen sin i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janne

Hadde han vært interessert i deg så hadde han tatt kontakt, og ringt tilbake ihvertfall same dag som han sier han skal ringe deg. Har vært borti endel sånne typer. Han kommer til å irritere deg noe grenseløst etterhvert, og sannsynligvis har han deg bare som backup dersom han virkelig kjeder seg en dag. Sånne menn er ikke noe å samle på, du vil bare bli såra. Been there, done that!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som et litt muislykka forsøk fra hans side, på å leke hard to get :gjeiper: Noen som prøver for hardt, og da funker det rett og slett ikke x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...