Gå til innhold

Min venninne har photoshoppet seg selv på sydenbildene!

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Var i Hellas med noen venninner nylig. En av venninnene er ganske forfengelig, og veldig opptatt av å bli brun. Hun har ganske lys hud, og selv om hun stekte seg i timesvis der nede og brukte olje etc, fikk hun ikke like mørk farge som oss andre som har en annen hudtype.

Nå ser jeg på Facebook at hun har lagt ut bilder fra ferien vår. Og jeg fikk sjokk! På alle bildene der hun selv figurerer, er hun knallbrun, mens vi andre blekner helt i forhold og ser grå og gustne ut. Hun har tydeligvis jukset og trikset med Photoshop eller noe, for dette er helt fake. I tillegg har hun "glattet" ut magefettet og gjort tennene sine hvitere, ser det ut til! På et par av bildene har bekjente av henne kommentert "Så brun og flott du ble der nede!" etc, og da svarer hun "Tusen takk"! :kjefte:

Jeg høres sikkert ut som en misunnelig venninne som ikke vil innse at venninna er penere og brunere, men det er ikke saken! Jeg er ikke spesielt opptatt av brunfarge engang, men her er det tydelig at det er noe muffens. Har gått igjennom mine egne bilder fra turen, og de er helt annerledes. Der ser hun tydelig mye blekere ut enn oss andre. Hadde forresten vært en idé å legge disse bildene ut øyeblikkelig for å vise verden hvordan det virkelig ligger an :lur:

Tikket også inn en tekstmelding her fra en av de andre jentene som var med på turen. Hun skrev "Hva i ***?", så det er ikke bare jeg som ser det.

Hva skal jeg gjøre, annet enn å legge ut de ekte bildene? Ringe henne og kjefte på henne? Synes dette er å lyve om seg selv, og er i tillegg kjipt gjort å bevisst utheve seg selv slik at hun skal overskinne oss andre!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Var i Hellas med noen venninner nylig. En av venninnene er ganske forfengelig, og veldig opptatt av å bli brun. Hun har ganske lys hud, og selv om hun stekte seg i timesvis der nede og brukte olje etc, fikk hun ikke like mørk farge som oss andre som har en annen hudtype.

Nå ser jeg på Facebook at hun har lagt ut bilder fra ferien vår. Og jeg fikk sjokk! På alle bildene der hun selv figurerer, er hun knallbrun, mens vi andre blekner helt i forhold og ser grå og gustne ut. Hun har tydeligvis jukset og trikset med Photoshop eller noe, for dette er helt fake. I tillegg har hun "glattet" ut magefettet og gjort tennene sine hvitere, ser det ut til! På et par av bildene har bekjente av henne kommentert "Så brun og flott du ble der nede!" etc, og da svarer hun "Tusen takk"! :kjefte:

Jeg høres sikkert ut som en misunnelig venninne som ikke vil innse at venninna er penere og brunere, men det er ikke saken! Jeg er ikke spesielt opptatt av brunfarge engang, men her er det tydelig at det er noe muffens. Har gått igjennom mine egne bilder fra turen, og de er helt annerledes. Der ser hun tydelig mye blekere ut enn oss andre. Hadde forresten vært en idé å legge disse bildene ut øyeblikkelig for å vise verden hvordan det virkelig ligger an :lur:

Tikket også inn en tekstmelding her fra en av de andre jentene som var med på turen. Hun skrev "Hva i ***?", så det er ikke bare jeg som ser det.

Hva skal jeg gjøre, annet enn å legge ut de ekte bildene? Ringe henne og kjefte på henne? Synes dette er å lyve om seg selv, og er i tillegg kjipt gjort å bevisst utheve seg selv slik at hun skal overskinne oss andre!

Synes du bare kan la henne holde på, hehe. Men du må jo bare legge ut dine egne bilder da. Det kan hun jo ikke nekte deg.

Skrevet

Ville ikke gjort noe annet enn å legge ut bildene du selv har tatt, så kan folk selv se at det er noe rart på gang. Man kan ikke nekte folk å redigere bildene sine dessverre, det må man bare godta.

Gjest Ruccola
Skrevet

Hun har tydeligvis bare litt dårlig selvtillit, eller er veldig perfeksjonistisk :)

Ikke si noe til henne, men legg ut dine bilder. tag henne, og om hun fjerner taggene, så spør hvorfor hun gjør det - hun har jo tagget seg selv i alle sine bilder, som er nesten identiske (om hun har tagget seg da..)

Må ærlig talt si at jeg også er blitt litt god på photoshop, og det er såååå enkelt å gjøre noen få grep for å se litt bedre ut :) Men jeg passer ALLTID på å gjøre det sååå lite at ingen oppdager det, det er nok ingen andre enn jeg som ser det :)

litt inn på magen, en anelse smalere skuldre, og vips så føler jeg meg mye bedre når jeg skal vise bilder :sjenert:

Gjest tussestor
Skrevet

Ville lagt ut de bildene som du tok, lett! :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke at du skal legge ut bilder av henne som er stygge, men jeg hadde nok også lagt ut bilder som viser "sannheten". :fnise:

Skrevet

Når man først har lært seg kunsten til å retusjere...:D Addiction. Tror de aller fleste fikser på bildene sine på sett og vis. Hadde jeg vært deg hadde jeg enten konfrontert henne, eller bare lagt ut de originale bildene, end of story.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes det hele er litt trist jeg..enn å ha så lav selvtillit at man gjør noe slikt?!

Jeg hadde ikke blitt sint eller tenkt Hva faan..Hadde tenkt at hun der må ha det veldig trasig..

Gjest Gjest
Skrevet

Så lenge hun ikke har manipulert bilder av deg, men bare seg selv, er det jo ikke noe å bry seg om. Det er sikkert ikke alltid enkelt å være forfengelig. At hun lyver om seg selv får hun nesten bare selv slite med.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tenk så rart det blir for folk som møter henne etter å ha sett bildene, da. "Forsvant fargen SÅ fort?!"

Skrevet

Jeg synes det er helt herlig! Jeg er selv fagmann på feltet, og gjør noen småjusteringer på dama mi. Spør om hun kan retusjere deg også.

Det er veldig lurt å trene på rertusjering på noe man brenner for, og hun har tydeligvis funnet det.

Skrevet

Så lenge hun ikke har manipulert bilder av deg, men bare seg selv, er det jo ikke noe å bry seg om. Det er sikkert ikke alltid enkelt å være forfengelig. At hun lyver om seg selv får hun nesten bare selv slite med.

Enig her. Når kjendiser kan så kan vel "vanlige" mennesker også? Det er hun som må svare om hun treffer på folk som har sett bildene og hun ikke er spesielt brun.

Skrevet

Jeg vil forresten normalt tilråde litt forsiktig retusjering. Hvis hun f.eks bruker bildet til å imponere gutter over nett, så er det litt dumt om hun på bildet er mye finere enn hun de møter i virkerligheten, fordi det møtet fort kan bli en skuffelse. Bildet bør være så fint at det fanger blikket, men ikke så fint at man blir skuffet når man får se den avbildede.

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Last opp dine bilder, tag de.

Eller...last opp dine, retusjer deg selv, be andre venninnen din om å gjøre det samme. Og å bare retusjere seg selv.

3 like bilder, men der brunfargen varierer sterkt fra bilde til bilde.

Litt moro bare for å si "Hey..i see what you did there."

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo synd på venninnen din som må ty til slike midler. Samtidig avslører hun jo for dere venninnene at hun er en uærlig person. Hun er ikke redd for å bli tatt i å lyve heller. Hun virker dum. Men jeg ville bare ledd av det. For det er jo hennes problem. Forresten skjønner jeg heller ikke at dere synes det er så fantastisk flott å være knallbrun.

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig fasinert over at noen kan henge seg så jævlig opp i at andre har pynta seg på bilder...

Skrevet

Bare legg ut dine bilder og gå videre med livet ditt.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Legg ut dine egne bilder, men ikke gjør noe mer enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...