Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Truffet en fyr for 3 månder siden gjennom felles bekjente og vi har datet jevnlig siden da. sover over hos hverandre og oppfører oss som kjærester når vi er sammen. Hører derimot ikke så mye når vi ikke er sammen. Han sier at han liker meg veldig godt. men at han ikke er ute etter noen kjæreste nå, men at dette virker så bra at det fort kan endre seg. Hode mitt sier jeg skal springe, mens hjerte tviler litt enda... Hva hadde dere gjort? Og hva tror dere han tenker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest effektive vil være at du spør ham direkte dette spørsmålet:

Hva vil være best mener du, at vi blir et seriøst kjærestepar nå, eller at vi går videre på hver vår vei?

Skrevet

Takk for tipset :)

Det er nok det jeg kommer til å gjøre ettervært. Men har ikke lyst til å presse ham alt for mye heller om det er tid han trenger da? Han sier at han bruker lang tid på å få følelser for noen andre... er dette bare tull og en måte å få meg til å bli på?

Skrevet

Takk for tipset :)

Det er nok det jeg kommer til å gjøre ettervært. Men har ikke lyst til å presse ham alt for mye heller om det er tid han trenger da? Han sier at han bruker lang tid på å få følelser for noen andre... er dette bare tull og en måte å få meg til å bli på?

Et av de store problemene i dette livet er at man aldri kan vite hva et annet menneske egentlig tenker og føler. Dessuten kan følelser også endre seg over tid.

Men tomt prat er billig. Og i utgangspunktet syns jeg det han sier høres ut som en dårlig unnskyldning.

Det du bør vurdere er om du får noe/nok positivt ut av dette "forholdet" som det er nå, og hvor dårlig tid du har når det gjelder å få til et seriøst parforhold (med han eller en annen).

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Truffet en fyr for 3 månder siden gjennom felles bekjente og vi har datet jevnlig siden da. sover over hos hverandre og oppfører oss som kjærester når vi er sammen. Hører derimot ikke så mye når vi ikke er sammen. Han sier at han liker meg veldig godt. men at han ikke er ute etter noen kjæreste nå, men at dette virker så bra at det fort kan endre seg. Hode mitt sier jeg skal springe, mens hjerte tviler litt enda... Hva hadde dere gjort? Og hva tror dere han tenker?

Hva jeg hadde gjort? Litt sent for det rådet kanskje, men jeg hadde ikke gått til sengs med ham før han hadde klart å bestemme seg for om vi var kjærester eller ikke. Jeg blir forundret over hvor ofte denne problemstillingen dukker opp her på kg, virker jo som veldig mange synes de må hoppe til sengs med fyren fortest mulig og håpe på det beste.

Skrevet

Hva jeg hadde gjort? Litt sent for det rådet kanskje, men jeg hadde ikke gått til sengs med ham før han hadde klart å bestemme seg for om vi var kjærester eller ikke. Jeg blir forundret over hvor ofte denne problemstillingen dukker opp her på kg, virker jo som veldig mange synes de må hoppe til sengs med fyren fortest mulig og håpe på det beste.

Ja, det er faktisk interessant dette.

Hopper kvinner i seng med en fyr i håp om å lure ham på kroken, eller er det av andre grunner, mon tro?

Skrevet

I løpet av 3 måneder vet en fyr om du er noe å satse på eller ikke. Er du det, vil han gjøre det meste for å beholde deg. Slik det er nå, virker det som han holder deg på gress. Trekk deg unna ham, og se hvilken respons du får. Er han interessert nok, vil han gjøre alt for å komme nære deg igjen.

Gjest karoline12
Skrevet

Siden han ikke vet virker det som om han holder deg som nevnt lenger oppe, på gress... og jeg tror at om jeg ikke hadde fått den bekreftelsen som du sikkert føler du mangler hadde jeg nok løpt ja.. før du sitter enda lenger inn i det, da blir det jo som regel vanskeligere...

Skrevet

Siden han ikke vet virker det som om han holder deg som nevnt lenger oppe, på gress... og jeg tror at om jeg ikke hadde fått den bekreftelsen som du sikkert føler du mangler hadde jeg nok løpt ja.. før du sitter enda lenger inn i det, da blir det jo som regel vanskeligere...

Ja, dette (uthevet) stemmer bra.

Skrevet

He just keeps you hanging on...

I hvert fall virker det sånn, men dette kan selvsagt være motsatt. Man vet aldri, hvorfor ikke bare fortsette å se han noen uker til å se om forholdet går noen sted? Er jo synd hvis du slutter nå også plutselig hadde han begynt å fått følelser sånn smått. Et par uker til skader jo ingen.

Skrevet

Jeg føler selv også at jeg er satt litt på gress :( Skjedd veldig lite i det siste, da vi har vært bortreist og på ferie om hverandre. Men føles så bra når vi er sammen! Er jeg som tar mest initiativ og sånn, men når jeg bestemmer meg for å ikke gjøre det for å se hva som skjer... så gjør han det til slutt, selv om det tar litt lengre tid enn det jeg skulle håpe... vi får vel ta en prat når vi er tilbake fra ferie begge to. men vet ikke helt hva jeg skal si!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han synes det er fint med pulings og kos men ser etter noe bedre.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg ble en stund til og nå er vi blitt kjærester :)

Skrevet

Jeg ble en stund til og nå er vi blitt kjærester :)

Good luck :)

Skrevet

Hvis han sier han ikke er ute etter en kjæreste så snakker han nok sant. Du gir han jo alt han ønsker seg - hvorfor skulle ting forandre seg i nærmeste fremtid da?

Skrevet

Happy endings liker vi! :)

Hva skjedde? Spurte du han rett ut?

Er i samme situasjon som det du var i.

Skrevet

Happy endings liker vi! :)

Hva skjedde? Spurte du han rett ut?

Er i samme situasjon som det du var i.

vi snakka mye sammen om det etter at jeg ble veeeeldig frustrert og ville ha svar på hva han egentlig hadde lyst til. Jeg var totalt åpen og ærlig om hva jeg tenkte og følte. jeg sa til han jeg ikke ville presse ham inn i noe han ikke var klar til, men at jeg nå trengte bekreftelse snart. fordi jeg ikke visste om all min innsats og tid første noe sted og da kanskje ikke var vært det. jeg spurte han masse om alt mulig, hva han tenkte og følte. jeg lurte på om det var best om vi stoppet nå (det ville han ikke). Uken etter var det mye mer oppmerksomhet og interesse fra hans side. det gikk en uke til også spurte han om jeg ville være jenta hans :) Han sa at jeg fikk han til å forstå hvor glad han var i meg og at han hadde satt opp en spærre for følelsene sine, som nå var rast ned.

håper det ordner seg for deg også. lykke til :)

Gjest Tidssone
Skrevet

De fleste som ikke har lyst på kjæreste FÅR lyst på kjæreste i det øyeblikket det dukker opp et menneske de ikke har lyst til å leve uten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...