Gå til innhold

Norske kvinners vold mot den norske familie

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Mange tror den dag i dag, selv med all informasjon og opplysninger som ligger lett tilgjengelig, at menn er værstingene i et parforhold når det kommer til vold. Denne mentaliteten deles av både enkelte menn og kvinner og går helt opp i den norske stat. Man kan ikke annet en å spørre seg hvorfor det er blitt slik når norske kvinner er de mest groteske og voldelige personene innenfor parforhold i det norske samfunn.

Flere undersøkelser bekfrefter dette, deriblant NTNU i Trondheim, Harvard (i London), amerikanske undersøkelser, poliklinikkene som sender like mange menn som kvinner til sinnebehandling osv. Se bl.a. en nylig artikkel fra dagbladets sider. Flere undersøkelser viser at ikke bare kvinnen oftere utøver vold mot mannen, men det viser seg at når kun en er voldelig i et forhold er det kvinnene som er den aggresive i 70% av tilfellene. Dvs. i forhold der mannen er aggresiv er også kvinnen det, og det kan da gjerne like være kvinnen som gjør mannen aggresiv med sin vold (vold avler vold), mens i 70% av tilfellene der kvinner er voldelig i parforhold er det ensidig, altså kun kvinnen som utfører vold.

Ja, norske kvinner er spesialister på å terrorisere og utøve vold mot partnerene sine. Allikevel er dette bare toppen av isberget, for under all den fysiske volden kvinner utøver mot mannen sin (og gjerne barna), så er kvinner også de som topper psykisk vold og terrorisering. Norske kvinner går ikke av veien for å terrorisere sin man både psykisk og fysisk, og her er mørketallene meget store.

Til tross for dette, at kvinner oftere utøver vold fysisk og psykisk mot mannen, er det utelukket mannen som blir demonisert i media og av staten. Hvem har ikke sett storslåtte kampanjer som skal beskytte den “stakkars” kvinnen mot den store, sterke og slemme mannen? Ja, hvem har ikke sett media oppslag etter mediaoppslag med menn som utfører vold mot kvinner? Spør deg selv: Hvor ofte ser du kampanjer for å beskytte menn mot kvinners vold? Hvor ofte hører du om krisemottak for menn, akkurat som det er slike mottak kun for kvinner? Hvor ofte leser du i avisa om kvinner som slår mannen sin? Hvortid hørte du sistgang staten i det heletatt nevne kvinners vold mot mannen? Aldri, og dette til tross for at det er over enhver tvil er bevist at kvinner utøver vold i minst like stor grad som menn, og som flere undersøkelser sier, betydelig mere.

Kvinner er voldsutøvere av det ekstreme. De skyr ingen midler for å terrorisere sin familie. De slår sin mor, de slår sin mann og de slår sine barn. De terroriserer dem psykisk og fysisk, og det er omtrent ingen til å beskytte dem som blir utsatt for deres vold. På den annenside har disse voldsutøverene full beskyttelse. Tenk bare selv hva som hadde skjedd hvis dama di hadde slått til deg og du slo tilbake, hvor hun deretter hadde gått til politiet og anmeldt deg. Hvem tror du de hadde trodd på og hvem tror du hadde blitt straffet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALLE NORSKE KVINNER ER SÅNN!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja. Noen leser statistikk som fanden leser bibelen.

:roll:

Jeg foreslår at trådstartet også leser statistikken over hvor mange kvinner i Norge som er drept av sine menn/eks-menn og vice versa. Denne statistikken gir et noe annet bilde enn det du bekriver, TS.

Både menn og kvinner kan være voldelige. Men dessverre så er det fortsatt slik at det er et stort flertall kvinner som blir skadet og drept av sine partnere.

ELlers synes jeg innlegget ditt er voldsomt tendensiøst, og jeg håper det er skrevet for å provosere, og at du ikke faktisk tror på alt det du har skrevet. Det hadde også vært fint om du linket til kildene dine. Dessuten lurer jeg veldig på hvorfor du velger å poste dette innlegget på et kvinneforum?

Skrevet

dette var en veldig intressant twist paa saker og ting , modig av deg å skrive så utfyllende, har opplevde dette i fjern-familie , det du nevnte om psykisk vold. , jeg har opplevd mannlige kollegaer ta imot en hagl av BS fra sine koner, og syns slike ekteskap aldri skulle ha skjedd, og det kommer til en punkt hvor mannen har en fysisk utbrudd.

super inlegg !

Skrevet

Se opp! Der kommer den norske kvinnen! :sjokkert:

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Dette går til begge kjønn:

Om partneren er "ugrei" mot en, fysisk eller psykisk, kom deg til helvete ut av forholdet.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Het Potet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner er de mest groteske og voldelige personene innenfor parforhold i det norske samfunn.

Flere undersøkelser viser at ikke bare kvinnen oftere utøver vold mot mannen, men det viser seg at når kun en er voldelig i et forhold er det kvinnene som er den aggresive i 70% av tilfellene.

Ja, norske kvinner er spesialister på å terrorisere og utøve vold mot partnerene sine. Allikevel er dette bare toppen av isberget, for under all den fysiske volden kvinner utøver mot mannen sin (og gjerne barna), så er kvinner også de som topper psykisk vold og terrorisering.

Kvinner er voldsutøvere av det ekstreme. De skyr ingen midler for å terrorisere sin familie. De slår sin mor, de slår sin mann og de slår sine barn. De terroriserer dem psykisk og fysisk.

Utrolig at ingen gjør noe med det eller reagerer! Sier mye om menn at de ikke gjør noe med situasjonen og tar til motmæle... :kjefte:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Dette går til begge kjønn:

Om partneren er "ugrei" mot en, fysisk eller psykisk, kom deg til helvete ut av forholdet.

What she said :enig:

Gjest gjest
Skrevet

Jeg er mann. Ble slått og kastet ting på av min ex-samboer. Hun stakk av og nektet og betale for ting kjøpt i fellesskap, og som jeg hadde lagt ut (hun nektet for at hun hadde sagt at hun skulle betale for det). Hun løy til politiet og anmeldte meg for det ene og det andre. Jeg gikk til politiet for å anmelde henne for vold og for falsk forklaring, men ble ledd av, og politiet nektet å ta i mot anmeldelsen. Mistet gankse mye respekt for politiet etter det.

Skrevet

Jeg er mann. Ble slått og kastet ting på av min ex-samboer. Hun stakk av og nektet og betale for ting kjøpt i fellesskap, og som jeg hadde lagt ut (hun nektet for at hun hadde sagt at hun skulle betale for det). Hun løy til politiet og anmeldte meg for det ene og det andre. Jeg gikk til politiet for å anmelde henne for vold og for falsk forklaring, men ble ledd av, og politiet nektet å ta i mot anmeldelsen. Mistet gankse mye respekt for politiet etter det.

Her er det helt klart en skjev fordeling av skyld i samfunnet. Alle som raporterer misshandel bør bli tatt alvorlig.

Men å si skjære alle kvinner over en kam blir for dumt. Og visa versa. Denne kvinnen som mishandlet deg er ikke som resten av oss. Det håper jeg du finner ut av selv også!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner er psykopater i de fleste tilfeller. Jeg skal finne meg en asiatisk brud som kjenner plassen sin.

Skrevet

Her var det generalisering over en lav sko.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde dette vært om menns vold. Så hadde tonen vært en helt annen her inne

Og dette har ingenting med kvinnehat og gjøre. Slutt og bruke dette som en unnskydling bare fordi man sier noe kritisk mot kvinner så betyr ikke det at man hater kvinner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...