Avalon Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har en del fall i håret, og vil lære hvordan jeg kan lokke dem mer frem. Hvis noen har noen tips, til produkter, hvordan føne håret eller hva som helst så kom med dem! Synes ikke jeg har fått det skikkelig til.
Rødtoppen86 Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har lett hår med fall i, og hvis jeg ikke gjør noe med det, altså lar det lufttørke, så blir det bølgete. Bruker også å ha håret i hårstrikk når det er vått og la være å dra det helt ut slik at det blir en løkke. Når håret er tørt, tar jeg ut strikket, og får fine bølger der strikket har vært. Ellers så bruker jeg bare å lage en løs flette eller to stramme fletter, voila neste dag får jeg skikkelig luftig hår som jeg sprayer på undersiden for å få volum.
gohege Skrevet 31. juli 2010 #4 Skrevet 31. juli 2010 jeg har bare i Light texure paste fra Define og lar det lufttørke, så får jeg mange store bølger
Avalon Skrevet 1. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2010 Har ulik lengde på håret så får bare flette halve håret, og halve håret kommer inn i sånn dullt. Håret mitt tørker heller ikke når det er flettet og sånn, selv om jeg sover med det så er det ikke tørt dagen etter.. Luft tørking gjør at de retter seg bare ut når håret er tørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå