Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Noen som skjønner hva jeg mener? Ser det går an å få bildene til å se gamle ut på en slags 80tallsmåte og at kanten rundt ser ut som et slags negativ..kanskje de ser mer ut som polaroidbilder når jeg tenker meg om.. Noen som vet hva slags utstyr evnt. program som må til?
Safira Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Du kan jo bruke et redigeringsprogram som photoshop eller gimp (som er gratis) til å redigere bildene slik at de får en "vintage look", hvis det er det du er ute etter? Eller så finnes det programmer som gjør digitale bilder om til "polaroidbilder". Et søk i google kan kanskje hjelpe deg der. http://www.poladroid.net/ er visst et program som skal gjøre noe slikt, men jeg har ingen erfaring med det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Kanskje litt utenfor det du spør om, men det finnes en app til iphone som gir den gamle look'en Hva den heter, hsuker jeg ikke dessverre...
neon_sun Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 http://www.picnik.com/ er gratis og funker helt greit for enkel effektlaging. Aner ikke om du får til det du vil der da, men det finnes iallefall en poleriod-effekt (og en awsome 70-talls effekt!)
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 Kanskje litt utenfor det du spør om, men det finnes en app til iphone som gir den gamle look'en Hva den heter, hsuker jeg ikke dessverre... Stemmer! Ikke at jeg heller vet hva den heter da... Uansett,prøvde ut den der polaroid.net og det ga et greit resultat Takk for svar og bra at dere forstod hva jeg mente! Ikke akkurat den beste forklaringen..80tallslook..kanksje heller mer 70talls da men
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #11 Skrevet 31. juli 2010 Prøv picnik.com Will do! Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå