Gå til innhold

Til dere som skal ha favours (gaveesker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha små gaveesker til gjestene som stårved plassen deres, bare for morro.

Vi tenkte å fylle de med sjokolade av noe slag, men de sjokolade hjertene etc man fr kjøpt spesielt til dette smaker jo ikke spesielt godt!

Hva fylte/skal dere fylle de med? Vi tenkte smarties eller skittles, hehe...men vi er så usikre, kanskje twist?...hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde tenkt til å ha lovehearts, men droppet det da vi skal ha candybuffet istedet. I ett bryllup jeg var i for 2 år siden fikk vi operamints, veldig godt og passende da fargene i bryllupet matchet.

Gjest Pippelipp
Skrevet

Hvis dere finner hjerter fra duc d'oc, er de helt fantastisk gode! Hvor bor dere? Kan de bestilles? Ellers kan dere fylle dem med drops eller noe. Hvis du vil legge litt penger i det kan du gå på internett og kjøpe wedding favors fra usa, de har MASSE utvalg, helt sjukt!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha poser med en gave i ;)

Gaven er en liten notatblokk med penn, fordi vi traff hverandre da vi skrev lapper til hverandre - syns det blir en flott favour til gjestene. Bestillte det på:

Slik ser gaven ut:

Notepad

Bestillte det på:

Her kan du får mange ideer!! :D

Beau-coup

-Alice in Wonderland

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi skal ha små gaveesker til gjestene som stårved plassen deres, bare for morro.

Vi tenkte å fylle de med sjokolade av noe slag, men de sjokolade hjertene etc man fr kjøpt spesielt til dette smaker jo ikke spesielt godt!

Hva fylte/skal dere fylle de med? Vi tenkte smarties eller skittles, hehe...men vi er så usikre, kanskje twist?...hmmm

Dette har vi også tenkt på... Hva ble det til under deres bryllup? Fant dere noe som kan anbefalles?

Skrevet

Skal dere først gi goodiebag så får dere gi noe som faktisk er vits å gi, gavekort, sexy ting som undertøy/kondomer med farger/smak, kremer, drinkeflasker o.l :)

Skrevet

Eh, man må jo huske på gjestene i de fleste bryllup er mellom 0 og 90 år. Jeg vil ikke gi min farmor på snart 95 sexy undertøy, forsåvidt ikke 5-åringen til venninnen min heller.. :sjenert:

Skrevet

Er litt usikker, men det blir ihvertfall personlige Love Hearts, siden vi ble forlovet over en Love Heart. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Eh, man må jo huske på gjestene i de fleste bryllup er mellom 0 og 90 år. Jeg vil ikke gi min farmor på snart 95 sexy undertøy, forsåvidt ikke 5-åringen til venninnen min heller.. :sjenert:

Det går jo an å velge ut hvem som får hvilke poser... jez...

Skrevet

Er litt usikker, men det blir ihvertfall personlige Love Hearts, siden vi ble forlovet over en Love Heart. ;)

Er du sikker på at dere er gamle nok til å bli gift? Det høres ut som om dere er godt under 18 i alle fall...

Skrevet

Er du sikker på at dere er gamle nok til å bli gift? Det høres ut som om dere er godt under 18 i alle fall...

Jaja, deg om det. ;)

Men jeg kan jo fortelle så mye som at vi hadde en liten "lek", som sikkert er helt forfedelig barnslig i dine øyne, men som var vår lille greie. Vi delte en Love Hearts-pakke, hvor vi gav annenhver Love Heart til hverandere, og helt tilfeldig fikk min kjære Love Heart'en der det sto "Marry Me", som han da skulle dele til meg. Det ble et spontant og flott frieri, og det bryr meg ikke en tøddel om du synes det er barnslig. ;)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kan tenke meg et eneste brudepar jeg synes det ville vært greit å få undertøy av, det hadde jeg funnet særdeles upassende.

Skrevet

Vi delte en Love Hearts-pakke, hvor vi gav annenhver Love Heart til hverandere, og helt tilfeldig fikk min kjære Love Heart'en der det sto "Marry Me", som han da skulle dele til meg. Det ble et spontant og flott frieri, og det bryr meg ikke en tøddel om du synes det er barnslig. ;)

Det hørtes innmari koselig ut da :D

Jeg har også vurdert LoveHearts- men synes ikke de smaker så godt lenger :( Alt smakte bedre da jeg var liten! Men jeg ville nok hatt noe godis oppi eller noe :) Finner du et 'sjokoladeri' som lager egen sjokolade kan det dukke opp utrolig mye godt!

Skrevet

Dere kan jo kjøpe litt eksklusiv sjokolade fra sesialforetninger. Der får man ulike typer, både med og uten sukker, så da finner man noe for de fleste :) Litt dyrt, men de små bitene smaker så godt og er så mekktige at man ikke akkurat trenger mange per pers. De er jo også veldig dekorative og forseg gjorte.

Skrevet

Jaja, deg om det. ;)

Men jeg kan jo fortelle så mye som at vi hadde en liten "lek", som sikkert er helt forfedelig barnslig i dine øyne, men som var vår lille greie. Vi delte en Love Hearts-pakke, hvor vi gav annenhver Love Heart til hverandere, og helt tilfeldig fikk min kjære Love Heart'en der det sto "Marry Me", som han da skulle dele til meg. Det ble et spontant og flott frieri, og det bryr meg ikke en tøddel om du synes det er barnslig. ;)

Det er jo ikke et frieri men sånn som en gjør på ungdomskolen på moro også er en "forlova".

Sikker på at typen din vet at dere skal gifte dere i det hele tatt? Han kan vel ikke noe for at han fikk en loveheart som det sto "marry me" på...

Skrevet

Det er jo ikke et frieri men sånn som en gjør på ungdomskolen på moro også er en "forlova".

Sikker på at typen din vet at dere skal gifte dere i det hele tatt? Han kan vel ikke noe for at han fikk en loveheart som det sto "marry me" på...

Hva som er et friere er vel ikke opp til deg å bestemme?

Klart ikke Yvonnes forlovede kan noe for at han får "Marry me", men for alt du vet er dette noe han hadde gått og tenkt på lenge uten å vite hvordan han skulle fri, og plutselig løste en Love Heart alt for ham. Lite vet vi om det, men i alle fall skal de gifte seg nå og er forhåpentligvis klar for det begge to.

Skrevet (endret)

Det er vel derfor jeg sier at det var spontant og ikke planlagt. Kanskje på tide og lese det jeg skriver? Men, vi gifter oss ihvertfall i august 2011, og jeg kan forsikre deg om at han er meget klar over det. ;)

Og nei, det er ikke sånn man gjør på ungdomsskolen, fordi vi var og er seriøse.

Endret av Yvonne
Skrevet

Utrolig at noen kan gå til personangrep på hvordan andre ønsker å fri. Som om du skal ha fasiten på hvordan et ordentlig og seriøst frieri skal foregå. Dette syns jeg er lavmål, og grenser til mobbing. Voks opp!

Skrevet

Slutt å bry dere om Rabadamtimtim, jeg har enda til gode å se et normalt, seriøst utsagn fra den kanten...

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kan tenke meg et eneste brudepar jeg synes det ville vært greit å få undertøy av, det hadde jeg funnet særdeles upassende.

Enig. For ikke å snakke om kondomer. Finnes det virkelig folk som gir det i gave til gjestene sine? Nå visste jeg egentlig ikke at det var vanlig å gi gaver til bryllupsgjester i det hele tatt. Men jeg lærer utrolig mye på dette forumet hver dag. Som at mintsene må matche fargene i bryllupet :ler:

PS - fantastisk frieri, Yvonne! Ikke bry deg om den surmagede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...