Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Beverly
Skrevet

Jeg og min kjaereste har vaert sammen i 6 mnd.I dag fikk jeg en mail av exen hans der hun lurte paa om jeg var sammen med han ogsaa, og om jeg kunne holde meg unna! Jeg visste at de to er venner (denne dama bor i Australia, og jeg og kjaeresten i Norge) men min kjaere har sagt det er 100% slutt. Naa vil han ikke si til hu at det er slutt fordi han er redd hun kommer til aa lage masse braak (de hadde leilighet sammen i Australia, er fra samme sted og masse felles venner) saa han sa at jeg bare er en venn.. Vi har krangla i flere timer i dag og grunnen til at jeg er forbanna er at han ikke vil innroemme til hu at vi er sammen. Psycho dama har gaatt gjennom mine statusoppdateringer og sendt mail til min kjaere og bedt han forklare der det staar love you baby fra meg til han.

Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sier til deg at det er slutt mellom de, men han sier ikke til henne at det er slutt? det vil jo si at han er utro, for han har jo dere begge to.

Og du skal ikke svare på e-posten fra henne, men la han ordne opp i rotet sitt. Enten er han sammen med deg, eller så er han det ikke. Og jeg hadde ikek giddet å bruke tid på en person som ikke våget å stå i mot sin ex, og spesielt siden hun er på andre siden av jorden. Han er tydeldigvis ikke ferdig med henne

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis hun bor i Austalia og dere i Norge er det jo helt enkelt å bare ignorere henne og få avviklet den leiligheten fort.

På den andre siden så kan det jo hende at hun ikke er psyko overhodet. Kanskje kjæresten din faktisk har 2 kjærester siden han ikke vil innrømme at dere er sammen? Det hadde jeg vært mer skeptisk til enn at hun sender deg en mail.

Skrevet

Gjør det enkelt og signerer Piper. Om han faktisk har gjort det slutt med henne og ikke tørr å stå opp mot henne, så er han virkelig ikke noe å samle på.

Gjest Beverly
Skrevet

Det er det vi har kranglet om i dag. Jeg har moett familien hans (og moren hans da hun var i Norge) og han presenterer meg til alle her som kjaeresten. Men han sier at denne exen har det vanskelig etc etc og at han ikke vil be henne holde seg unna. Skulle oenske han kunne si at han var sammen med meg og at hun bare maa deal with it. Jeg skal feire jul med kjaeresten i Australia, og exen bor i samme gate. Det han sier er at han ikke ville bedt meg med om han ikke var serioes.. men naa maa jeg si at jeg tviler veldig..

Vurderer aa svare hu greia som sendte mail paa face at jeg er sammen med han, men hun faar snakke med han om hun lurer paa noe.

Hvorfor er menn saa feige lurer jeg paa.. Min kjaere er 40 aar liksom, og utrooolig umoden angaaende dette.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Minner meg litt om en eks av meg det der. Når vi ble kjent fortalte han aldri at han hadde kjæreste, og jeg gikk inn i et forhold til ham uvitende om hun andre som bodde i et annet land. Når det kom for en dag at han faktisk hadde kjæreste, så var forklaringen at han flere ganger hadde gjort det slutt men hun tok ikke hintet.

Til slutt gjorde han det skikkelig slutt med henne (tror jeg). Men hva tror du enden på visa var? Jo han drev dobbelspill i forholdet til meg også. Gikk rett fra meg og til en ny en. Og vi hadde da faktisk barn sammen og var gift.

Og hvordan han er som person? Jo en som ikke tør ta konfrontasjoner. Vil ikke snakke om ting som ikke er "koselig".

Min erfaring tilsier at du skal være forsiktig med å legge skylden på eksen hans ;) Ta et oppgjør med kjæresten din, det er hans ansvar.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke hun som er problemet her men han kronidioten du er sammen med. Han juger dere begge oppi trynet.

Skrevet

Han sier til deg at det er slutt mellom de, men han sier ikke til henne at det er slutt? det vil jo si at han er utro, for han har jo dere begge to.

Og du skal ikke svare på e-posten fra henne, men la han ordne opp i rotet sitt. Enten er han sammen med deg, eller så er han det ikke. Og jeg hadde ikek giddet å bruke tid på en person som ikke våget å stå i mot sin ex, og spesielt siden hun er på andre siden av jorden. Han er tydeldigvis ikke ferdig med henne

enig. og kjæresten din er 40 år!??!! utrolig!

jeg hadde aldri akseptert det.

Gjest Beverly
Skrevet

Jepp, han er 40 aar ja, men skulle ikke tro det. Kjaeresten har ikke vaert hjemme i Australia pa ett aar, saa det sier seg selv at de ikke kan ha noe forhold siden han bor i Norge. Han reiser alltid meg istedenfor aa reise down under. Han har heldigvis ingen barn med denne dama, men hun virker helt obsessed. Ringte til og med mora hans midt paa natta og graat.. og mora sa at han var sammen med meg men at hun fikk ringe han..

Saa ja, jeg er enig at han maa ta ansvar, men denne dama virker rimelig ustabil. Burde jeg si til hu at jeg har et forhold til han eller ikke?

Skrevet

Ja, bare si at du er sammen med ham, for det er du jo!

Jeg ville nok også undersøkt litt rundt situasjonen, om han er en luring eller om hun faktisk er litt smågal..

Skrevet

Saa ja, jeg er enig at han maa ta ansvar, men denne dama virker rimelig ustabil. Burde jeg si til hu at jeg har et forhold til han eller ikke?

Javisst bør du det? Dere er jo sammen. At han ikke vil innrømme det for henne bør virkelig være hans problem og ikke noe du skal gjøre deg til løgner for. Og blir han hoppende gal for det så er det kanskje lurt å revurdere forholdet en smule?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skriv tilbake:

"Stay away? You must be joking! He's the best shag I've ever had. He makes me come over and over again. Too bad you couldn't keep him in your bed."

Så får han det hett om ørene! hihi!

Skrevet

Hun er ikke eksen hans. Så lenge han ikke tør å slå opp med henne, så er de faktisk sammen! De har jo til og med en leilighet sammen! Når man er 40 år gammel, så må man ikke gå rundt og tro at dama "tar hintet" når han ikke ringer.

Er det flere kvinner der ute han har glemt å slå opp med kanskje?

Skrevet

Jeg reagerer mest på at du gidder å være sammen med ham, ts.

Skrevet

Signerer.

Gjest Gjest
Skrevet

En 40-åring som ikke tør å si til eksen at det er slutt? Jeg hadde løpt...

Gjest haaloi
Skrevet

Synes et er teit å kalle ex for gal. Hun vet jo ikke at det er slutt. Ikke får hun forklaringer heller. Synes synd på henne faktisk. Hun gjør tross alt bare det enhver annen ville ha gjort når man mistenker utroskap.

Skrevet

Dette minner meg om en fyr jeg datet litt en gang. Han sa at han var singel men etter en stund, fikk jeg plutselig advarseler fra ei jente som påsto at hun var dama hans. Jeg visste ikke hva jeg skulle tro. Etter hvert fant jeg ut at han ikke var noe for meg. Og ja, de var sammen. Herregud, glad jeg kom meg unna.

Skrevet

Hørtes merkelig ut... Sikker på at denne fyren er 40?? Høres mer ut som noe som ville skjedd i skolegården på ungdomsskolen...

Syns synd på deg, og dama som tror han fortsatt er kjæresten hennes. Er ikke veldig vanskelig å slå opp med noen, ikke så ille at man lar være å gjøre det!! Tenk om han en dag ikke vil være sammen med deg, og sa har han ikke baller til å si ifra. Så skjer det samme med deg. Bare tenk på det.

Nei, han høres ut som en pikk.

Skrevet

Skriv tilbake:

"Stay away? You must be joking! He's the best shag I've ever had. He makes me come over and over again. Too bad you couldn't keep him in your bed."

Så får han det hett om ørene! hihi!

Ja, hvorfor ikke gå inn for å såre en person skikkelig her?

Idiot.

Helt enig, gå fra ham, alarmen går..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...