kensund Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Dama har bursdag om en liten uke, og hun har dilla på Swarovski-smykker.. I utlandet har de jo slike butikker over alt, eneste plassen jeg veit de selger noe slikt er på Gardermoen.. Jeg bor i Buskerud og har ikke tenkt meg til Gardermoen med det første.. Etter MYE googling har jeg funnet ut at mange selger swarovski-stener som du kan lage dine egne smykker - men det er ikke det jeg vil ha.. Noen her inne som er bevandret i diverse gullsmeder på Østlandet som kan hjelpe meg?
sandra26 Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 http://olivia-smykkeriet.no De selger veldig fine smykker med swarovski krystaller.
Green Lady Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Jeg vet at Bjørklund også har noe, i hvitt gull
fashionnn Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Du kan også finne sølv smykker med Swarovski krystaller på denne siden: www.krystallsmykker.no
Wonders Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 (endret) det selges på alle flyplasser osv i egen Swarovski butikk... ellers har de fleste gullsmeder ha dette. Det lå en Swarovski butikk inni Oslo City, men den var så overpiset og dårlig plassert at den ble nedlagt. Endret 11. juni 2012 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå