Gå til innhold

9 dager igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare 9 dager igjen til jeg skal gå opp kirke gulvet icon_eek.gif , så nå begynner nervene virkelig og komme frem Gjesp.gif

Jeg både gleder og gruer meg på en gang, i dag skal vi til fotografen og prate litt og på lørdag skal jeg til frisøren for og nappe brtna, klippe og farge hårte. Hun skal også prøve og sette det opp for jeg har en viss anelse om hvordan jeg skal ha det. søndag skal vi en tur opp på selskaps lokalet og prate med de der oppe:roll: Så nå begynner det virkelig og skje ting.

Mai brudvinke.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Annett den 2002-05-02 13:58 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Annett den 2002-05-02 13:59 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns jeg kjenner meg igjen..

Begynner virkelig å kjenne det på kroppen at det nermer seg, gleder meg masse men gruer meg også..

Tror det meste er i orden, men må liksom sjekke alt 1000 ganger for at alt er i orden..

Mamma ringer meg også utallige ganger for å sjekke opp ting..

Jeg stresser og kiloene raser av, prøvde kjolen min for tre dager siden, og må nok sy den inn litt...

Nå skal jeg prøve å bruke siste uka på og stresse meg selv litt ned, vil ikke være utslitt til den store dagen...

Masse lykke til til deg...12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...