Gå til innhold

Hjelp! Vippefarge som ikke går bort fra huden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lærer aldri å lese på pakken, var "snabbfarge" jeg brukte, så nå har jeg fått veeeldig mørke øyenbryn og huden er litt farget...

Tips til å få bort???

Har hatt såpe på i flere omganger, også latt såpen være i, en stund. *sukk* Lærer aldri...

mvh Ugla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårbalsam hjalp en del en gang jeg hadde et lignende uhell (som førte til lyseblå øyebryn og lyseblå hud. Hjelpes). Smør på og la sitte, det gjør i hvert fall ingen skade.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sminkefjerner, zalo, prøv alt som ikke har for mye ille kjemikalier.

Skrevet

Det står at man kan gni aske på huden på noen av pakkene, men IKKE gjør det! Jeg endte opp med skikkelig brannsår for mange år siden, og har fremdeles svært sensitiv hud på øyenbryna. Har fått en hudskade der. Og blir knallrød der ved anstrengelser b.la. :(

Skrevet

Det står at man kan gni aske på huden på noen av pakkene, men IKKE gjør det! Jeg endte opp med skikkelig brannsår for mange år siden, og har fremdeles svært sensitiv hud på øyenbryna. Har fått en hudskade der. Og blir knallrød der ved anstrengelser b.la. :(

Fikk du brannsår av aske helt vanlig aske? Jeg har jobbet som hudpleier og vi brukte aske til å fjerne farge fra huden. Har aldri hørt om noen som fikk brannsår før.

Skrevet (endret)

Ja, fikk brannsår av helt vanlig, kald aske. Men gned ganske mye/hardt da. Angrer veldig på det, siden det har blitt et problem for meg i etterkant, er ca 7 år siden nå. Nå bruker jeg en fargefjerner og det fungerer utmerket! :)

Endret av Pupsi
Skrevet

Takk for tips! Skal teste alt. utenom aske for det har jeg ikke. ;) (prøvd det før, husker det hjalp kun bittelitt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...