Gå til innhold

Nyheter

Fremhevede innlegg

Gjest Jane E
Skrevet

Hvordan er ditt forhold til nyheter? Hvordan oppdaterer du deg vanligvis på stort og småt?

Jeg leser minst to aviser daglig, og sjekker flere aviser på nettet i løpet av dagen, mest Aftenposten, Dagbladet og lokalavisa. Jeg hører på nyheter på radio, men ser sjelden nyhetssendinger på tv.

Jeg liker å holde meg oppdatert på hva som skjer, men det hender jeg ramler av, for eksempel i ferier.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser nyhetene på TV2 hver morgen (i ukedagene) mens jeg spiser frokost. Leser nettaviser (Dagbladet, VG og Aftenposten) flere ganger om dagen.

I blant har jeg på radioen og da får jeg med meg nyhetene. Liker å se på Dagsrevyen, men på den tiden gjør jeg stort sett noe annet, så det er sjeldent jeg husker å skru på TV-en.

Blar også gjennom aviser på jobben, men ingenting fast der. :)

Gjest Huffsa
Skrevet

Er innom vg.no, db.no og lokalavisa mi flere ganger om dagen. Ser også på nyhetskanalen i en times tid når jeg står opp. Har det skjedd noe spesielt ser jeg på 18 og 21 nyhetene.

Skrevet

Jeg ser på nyhetene på TV før jeg dra på jobb om morgenen. Også leser jeg VG, dagbladet og aftenposten flere ganger om dagen.

Skrevet

Når jeg er på jobben leser jeg lokalavisene. Hver dag titter jeg innom Nettavisen, Dagbladet og VG. Morsomt å sammenlikne de ulike sakene å se hvordan den ulike avisen har satt sitt preg, f.eks. overskriftene som alltid er utrolig forskjellige :gjeiper: Ser aldri på nyheter på TVen med mindre det fysisk står på og jeg ikke gidder røyse meg å hente fjernkontrollen. Når jeg sitter i bil hender det at det i ny og ned at nyhetene kommer på radioen midt i en superfin sang, men da blir jeg bare irritert å skrur på CD-spillern istedet.

Skrevet

Ser alltid på nyhetene med en gang jeg står opp. Det siste jeg gjør før jeg legger meg er å se på TV 2 nyhetskanalen.

Leser også VG, Dagbladet, Nettavisen, RomerikesBlad, Budstikka, DrammensTidene, Aftenposten, TønsbergBlad og TelemarksAvisa.

Disse leses flere ganger i timen.

Er litt interessert i nyheter, ja.. :sjenert:

Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg ser ikke på nyheter, ganske enkelt fordi jeg aldri ser på tv. Men jeg er alltid innom sol.no (alt for mange ganger om dagen), og går via den siden til andre nyhetssider. For det meste Aftenposten, nrk og dinside, i tillegg til lokalavisen.

Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg har Dagsavisen, Dagbladet, Aftenposten, VG, TV2nyhetene og Al Jazeera på Speed Dial i Opera, samt at jeg har Forsvarets side med pressemeldinger vedrørende Afghanistan der. I tillegg så har jeg Hardware.no, Gamer.no og NRKbeta for en litt annen type nyheter. Blir sjekka et par ganger om dagen hjemme, og er det lite å gjøre på jobb blir det sjekka altfor ofte.

Gjest Awsome
Skrevet

Er innom lokalavisa sine sider hver dag.

Bryr meg egentlig ikkje så mye om nyhetene (er jo bare krig, vold, drap, blod, gørr eller idiotisk sport de skriver om likevel) så er innom VG, dagbladet og nettavisen ein gang i blant bare.

Skrevet

Jeg har Aftenposten-app på mobilen, som jeg sjekker hver morgen. Ellers hører jeg på P2 om morgenen når jeg spiser frokost eller kjører bil, som er stort sett hver arbeidsdag. Spesielt Nyhetsmorgen med politisk kvarter, syns jeg er veldig fint å våkne til.

Skrevet (endret)

Jeg følger med på nettet (dagbladet, vg, aftenposten, nrk) og nyhetene på tv. Kjøper papir avisen om det er noe virkelig interessant.

Og innom nettsiden til BBC om det er noen store utenlandske saker..

Endret av lille_lam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...