Gjest Sandbekken Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 (endret) Jeg skal på hybel til høsten og tenkte å spare plass, derfor vil jeg bruke den bærbare pcen som cdspiller men da må jeg få tak i noen gode høytalere.. Noen som vil gi meg tips? Kan man se, utifra hva det står om produktet, om det er bra lyd? Endret 30. juli 2010 av Sandbekken
Gjest VinglePetter Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 (endret) Jeg skal på hybel til høsten og tenkte å spare plass, derfor vil jeg bruke den bærbare pcen som cdspiller men da må jeg få tak i noen gode høytalere.. Noen som vil gi meg tips? Kan man se, utifra hva det står om produktet, om det er bra lyd? Kan anbefale disse: JBL Duet III De ser godt ut på jenterommet, og gir relativt god lyd uten å koste skjorta. Endret 30. juli 2010 av VinglePetter
charlott Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Bose har veldig god lyd, fåes i forskjellige prisklasser, men er vel ikke akkurat billige. http://www.lefdal.com/product/data/multimedia/hoyttalersystem/BOSECOMP3II/bose-pc-hoyttalere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå