Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Er det noen som har tips til hvor man kan ta en uke i slutten av september? Evt veldig tidlig oktober? Hoved Kriteriet er : varmt... i hvertfall så varmt som mulig, når det med 99% sikkerhet bøtter ned i norge, og det er kaldt, surt og J***** Sub Kriteriet er: Ikke et fest-dil-du stuper-sted, sprit cruise osv..... Utover det så er jeg ikke ektremt kresen, men fine steder/fintvann/gode drinker osv tar jeg som en bonus... (Vi er to venniner som skal reise, og vi er forholdsvis godt voksne begge to...)
Naxos70 Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Jeg ville sett litt på Hellas, der er det fortsatt fint så sent på året. Tyrkia er også godt og varmt enda. Nå blir vel dette rundt hsøtferietiden og da spørs det mer på hva som er ledig egentlig :-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Poeng! Det er ikke problem for meg å skyve ferien til et tidspunkt da det ikke er ferie! Men Siden jeg ikke har barn.. Ca hvilke uker er det høstferie i Norge? Det er vel en par-tre puljer?
Naxos70 Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 Her i vest er det vel de to første ukene i oktober, på østlandet bruker det å være siste uka i september. Men mange tar en ekstra uke ferie, så det er mye fullt rundt om i den tiden der.
Gjest Badabing Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Har vært på noen av de litt mindre kjente greske øyene (Samos, Zakynthos, Ikaria) i slutten av september, og da har det vært veldig fint og rolig. Noen partybriter i de byene som er litt mer partybyer på øydnd, men ellers var vi vel nesten alene på det ene hotellet vi var på. Ikke så varmt i vannet, men kjempegodt å sole seg og bade i bassenget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå